  • 1. Data: 2010-02-12 21:20:03
    Temat: Hamulcowa tarcza pływająca
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Co daje takie rozwiązanie?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 2. Data: 2010-02-12 21:38:11
    Temat: Re: Hamulcowa tarcza pływająca
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 12 Lut, 22:20, "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:
    > Co daje takie rozwiązanie?

    A no daje to, że tarcza może ułożyć się jak najbardziej równolegle do
    klocków hamulcowych, zwiększając powierzchnię tarcia a co za tym idzie
    takie rozwiązanie daje lepszą skuteczność hamowania. Stosuje się też
    wszystko pływające, tzn. pływający zacisk i pływająca tarcza.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-02-13 04:27:17
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "AZ" napisał:
> [...]
    >takie rozwiązanie daje lepszą skuteczność hamowania. Stosuje się też
    >wszystko pływające, tzn. pływający zacisk i pływająca tarcza.

    Chyba nie masz racji. Cos musi plywac zacisk albo tarcza...
    ale wszystko plywajace? Bez sensu!;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 4. Data: 2010-02-13 06:58:42
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 13 Lut, 05:27, "Sybi" <s...@g...pl> wrote:

    > Chyba nie masz racji. Cos musi plywac zacisk albo tarcza...
> [...]

    99% z was "lepiej widocznych widocznie lepszych "jest tu bez sensu. Aż
    żal dupe ściska , jak sie czyta takich chłopskich filozów.
    I jeszcze to ! i to ;)

  • 5. Data: 2010-02-13 06:59:00
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Sybi pisze:

    > Chyba nie masz racji. Cos musi plywac zacisk albo tarcza...
    > ale wszystko plywajace? Bez sensu!;)

    W systemie "Panth(a)rei", na przyklad, wszystko plynie ;)
    Ale poza tym masz calkowita IMO racje.

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 6. Data: 2010-02-13 07:15:54
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    Stosuje się też
    wszystko pływające, tzn. pływający zacisk i pływająca tarcza.

    Te rozwiazania stosowane sa w dwoch przypadkach:
    1.kiedy motocykl plynie na kajaku/lodzi/rowerze wodnym
    2.na okolicznosc powodzi
    w obu tych przypadach jest tez znacznie wiecej plywajacych elementow
    motocykla.
    --
    Tytus
    żółta motorynka

    P.S. A co Zyga bedziesz do skiboba montowal hample???

  • 7. Data: 2010-02-13 08:17:38
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Sybi" <s...@g...pl> napisał

    > ale wszystko plywajace? Bez sensu!;)

    Hm...Ale to czeste rozwiazanie. Gupole ci Japonczycy sa chyba :)
    Pozdr

    --
    Hinek
    F650 K750 i inne..

  • 8. Data: 2010-02-13 09:26:33
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "robertbig" napisał:
    >99% z was "lepiej widocznych widocznie lepszych "jest tu bez sensu. Aż
    >żal dupe ściska , jak sie czyta takich chłopskich filozów.
    >I jeszcze to ! i to ;)

    A moze wroc na onet i tam uzewnetrzniaj bol istnienia?:)

    --
    Pozdr
    Sybi

  • 9. Data: 2010-02-13 09:31:30
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Hinek" napisał:

    > Hm...Ale to czeste rozwiazanie. Gupole ci Japonczycy sa chyba :)
    > Pozdr

    Podaj prosze chocby jeden przyklad zastosowania zacisku
    i tarczy plywajacej w motocyklu. No?;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 10. Data: 2010-02-13 10:22:54
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Sybi" <s...@g...pl> napisał

    > Podaj prosze chocby jeden przyklad zastosowania zacisku
    > i tarczy plywajacej w motocyklu. No?;)

    Prosze bardzo:
    BANDIT
    Trudno o bardziej popularny motocykl :)
    http://moto.allegro.pl/item893509955_suzuki_gsf_600_
    bandit_zacisk_hamulcowy_prawy_1997.html
    Link jest do aukcji z ktora nie mam nic wspolnego - ale widac tam
    konstrukcje zacisku. Czy mam tez podac linka do plywajacej tarczy :]
    Pozdr

    --
    Hinek
    F650 K750 i inne..