eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleHamownia w Warszawie lub okolicach?Re: Hamownia w Warszawie lub okolicach?
  • Data: 2009-04-28 12:38:17
    Temat: Re: Hamownia w Warszawie lub okolicach?
    Od: marider <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    marider pisze:
    > a...@g...com pisze:
    >> On 21 Kwi, 19:26, "Koczis" <x...@p...onet.pl> wrote:
    >>> Mam pytanie, czy polecacie jakas dobra hamownie motocykli w Wawie i
    >>> okolicach,
    >>> bo na googlach ostatni post jest z 2004 roku, wiec moze cosik sie
    >>> zmienilo.
    >>> Dzwonilem do Masters-Tuning, ale odpalaja dopiero od 1 maja. Bylem
    >>> tam z autem i
    >>> ponoc to jedna z najleprzych hamowni dla aut(MAHA), ale jak z moto to
    >>> nie wiem.
    >>>
    >> Na pewno jest w PolandPosition, dzwoniłem wczoraj - za pomiar mocy
    >> biorą 150PLN brutto. W archiwum (bodajże 2004 rok) znalazłem że brali
    >> 50PLN - troche podrożało.
    >>
    >> Jak gdzieś będziesz to opisz co i jak i za jaką cenę.
    >
    > No zobaczcie, a jak dzwonilem w zeszlym roku to za hamownie i
    > nastrojenie sprzeta krzyczeli 500zl... Dzieki za update, dobrze wiedziec
    > (kumpel na miejscu w warsztacie bierze 100zl za 2 przebiegi ale nie wiem
    > jaka hamownie ma, nie pytalem o detale).
    >
    > Pzdr


    No to sie pochwale- bylem dzisiaj na hamowni u kumpla (Trans-Bike, tel.
    501545187, Bialystok- moze komus sie przyda namiar na dobry warsztat i
    kumatych mechanikow w okolicy), wlasciwie to zajechalem sie zapytac o
    kilka moto-pierdul no i skusilo mnie i postawilem swojego pieszczocha na
    rolke ;) Koszt 100zl za dwa przebiegi, przed i po modyfikacjach.

    Hamownia motocyklowa HPM-B2 firmy Godula Moto-Sport (www.godula.com),
    podobno dobry sprzet i pomiary sie sprawdzaja oraz sa porownywalne z
    innymi. Nie znam sie ;) Temperatura 31C, cisnienie atm. 996,3hPa.


    Dzis bylo "przed". Moto- R1'03 (przebieg 21423km), obecny zalozony
    setup: koncowka Micron Higmount (carbon), filtr powietrza K&N i Graves
    Velocity Stacks (tuningowe kanaly ssace w airboxie). Wyszlo mi 144,1KM i
    95,7 Nm. Przy takim samym moto w serii i oryginalnych danych Yamahy
    mierzonych na tylnym kole 138KM w wersji stock spodziewalbym sie nieco
    lepszych wynikow ale... jak patrze po innych dyno-charts nie jest zle.
    Tymbardziej ze paliwo Pb95 (mniej niz pol zbiornika), filtr powietrza
    nie wyczyszczony i na olejony (nie chcialo mi sie), lancuch i zebatki
    oryginalne. W sumie wskoczylem na hamownie tak jak R1 stala na podworku
    i jak stoi w garazu od ponad roku :)

    Z wykresow jestem zadowolony, przebiegi krzywych mocy i momentu sa
    bardzo ladne. Dzis sie pobawie i zakladam pelnego Micron Serpent + AIS i
    sportowy airbox, zobaczymy ile wyciagnie po takich modyfikacjach. Zrobic
    na hamowni bez modyfikacji silnika, czipow, i innych teamowo-torowych
    sztuczkach 150-160RWHP to jest juz cos... Szkoda ze swojego PC3r
    sprzedalem :(

    Ale na ulicy i tak nawet polowy z tego sie nie wykorzysta ;))))

    Pozdrawiam
    PS: wiekszosc "mistrzow prostej" wstawi byle jakie glosne rurki, KN i
    mysla ze maja po 230KM w nowszych (slabszych) R1. Sprawdzcie sobie
    chocby w guglach wyniki dyno dla np GSXR1000 K8 czy CBR1000rr'08 ktore
    uchodza za potwory. ROTFLMAO.
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)
    http://tinyurl.com/yvjtdk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: