eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHamowanie silnikiem na sporym nachyleniuRe: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t3.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <krjb98$v10$1@usenet.news.interia.pl>
    <7...@g...com>
    <1...@b...poznan.pl> <krjh81$iu7$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@b...poznan.pl> <krkftt$j94$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@m...org> <krlo0d$p9v$1@news.dialog.net.pl>
    <krm62k$qhs$2@node2.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <1...@m...org> <krojfv$7sg$5@mx1.internetia.pl>
    <1...@b...poznan.pl> <krovo5$f8$1@mx1.internetia.pl>
    <51e00364$0$1264$65785112@news.neostrada.pl>
    <krp106$7ov$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
    Date: Fri, 12 Jul 2013 19:20:07 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 14
    Message-ID: <51e03aca$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.151.87
    X-Trace: 1373649610 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1268 83.10.151.87:2683
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498146
    [ ukryj nagłówki ]

    Michoo wrote:

    >>> Szczerze mówiąc nie wierzę w _znaczne_ zużycie sprzęgła, ale
    >>> dojeżdżając do świateł przy hamowaniu silnikiem robię dwie albo trzy
    >>> redukcje.
    >>
    >> Po co?
    >
    > A bo czemu nie? Niskie spalanie i spokojna jazda.

    Przerost formy nad treścią.
    Jak już tak musisz wszystko na siłę, to może
    jeszcze sygnalizuj zamiar skrętu silnikiem :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: