-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder3.xlned.com!news2.euro.net!
209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neo
strada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neos
trada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <krjb98$v10$1@usenet.news.interia.pl>
<7...@g...com>
<1...@b...poznan.pl> <krjh81$iu7$1@node1.news.atman.pl>
<1...@b...poznan.pl> <krkftt$j94$1@node1.news.atman.pl>
<1...@m...org> <krlo0d$p9v$1@news.dialog.net.pl>
<krm62k$qhs$2@node2.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
<krmelr$46d$1@node2.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
<krmnsn$roe$1@node1.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
<kroc4r$uik$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
<kronod$b72$1@node2.news.atman.pl>
Date: Fri, 12 Jul 2013 13:48:36 +0200
Message-ID: <sxk6gcm24dg1$.dlg@myjk.org>
Lines: 20
NNTP-Posting-Host: 83.13.244.132
X-Trace: 1373630236 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1261 83.13.244.132:51868
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498115
[ ukryj nagłówki ]Fri, 12 Jul 2013 13:02:35 +0200, RadoslawF
> Rozumiem. Ale twierdzę że w czasie kursu na PJ nie ma czasu
> i możliwości aby czegoś takiego nauczyć.
Nie ma czasu tego utrwalić, bo przekazać to z pewnością można.
> Porozmawiaj z kimś kto takie jazdy prowadzi on wytłumaczy ci
> dlaczego to jest nierealne. Typowego kursanta pilnuje się aby
> oszczędzał sprzęgło z oczywistych względów, hamowanie silnikiem
> będzie czymś przeciwnym.
Przy redukcji biegu (naturalnie mam na myśli zrzut o jeden bieg a nie o
trzy i czekanie aż się wyrównają prędkości) zużycie sprzęgła praktycznie
nie występuje jeśli porównać do jego zużycia np. przy ruszaniu. Nie
występuje wcale gdy jest zasprzęglone. Także nadal jedyną przeszkodą może
być przypominanie o tym kursantowi.
--
Pozdor Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 12.07.13 14:00 Budzik
- 12.07.13 14:00 Budzik
- 12.07.13 14:00 Budzik
- 12.07.13 14:43 RadoslawF
- 12.07.13 14:46 Ergie
- 12.07.13 15:01 RoMan Mandziejewicz
- 12.07.13 15:00 Budzik
- 12.07.13 15:08 Michoo
- 12.07.13 15:23 cef
- 12.07.13 15:29 Michoo
- 12.07.13 15:29 RoMan Mandziejewicz
- 12.07.13 15:33 Myjk
- 12.07.13 19:20 cef
- 12.07.13 22:16 J.F.
- 14.07.13 19:34 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-20 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)