eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHamowanie silnikiem na sporym nachyleniuRe: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
    Date: Fri, 12 Jul 2013 13:08:52 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 19
    Message-ID: <kroo48$tom$1@node1.news.atman.pl>
    References: <krjb98$v10$1@usenet.news.interia.pl>
    <7...@g...com>
    <1...@b...poznan.pl> <krjh81$iu7$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@b...poznan.pl> <krkftt$j94$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@m...org> <krlo0d$p9v$1@news.dialog.net.pl>
    <krm62k$qhs$2@node2.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <krmelr$46d$1@node2.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <krmnsn$roe$1@node1.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <kroc4r$uik$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <kronod$b72$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.106.153.200
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1373627336 30486 212.106.153.200 (12 Jul 2013 11:08:56
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Jul 2013 11:08:56 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <kronod$b72$1@node2.news.atman.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498108
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:kronod$b72$...@n...news.atman.pl...

    > Porozmawiaj z kimś kto takie jazdy prowadzi on wytłumaczy ci
    > dlaczego to jest nierealne. Typowego kursanta pilnuje się aby
    > oszczędzał sprzęgło z oczywistych względów, hamowanie silnikiem
    > będzie czymś przeciwnym.

    To zależy od umowy między instruktorem, a szkołą jazdy. Mój brat ma taką
    umowę że dostarcza swój samochód (odpowiednio przerobiony) i nim uczy i
    dostarcza swoje paliwo itd. OD szkoły dostaje stawkę za każda godzinę
    lekcji. W jego interesie jest aby kursant jak najmniej zużył samochód i jak
    najmniej spalił benzyny - hamowanie silnikiem oszczędza hamulce i paliwo.
    Hamowanie hamulcami oszczędza tylko sprzęgło. ZTCW bardziej opłaca się by
    kursant hamował silnikiem.

    Pozdrawiam
    Ergie

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: