    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
    Date: Thu, 11 Jul 2013 18:52:36 +0200

    Dnia 2013-07-11 17:24, Użytkownik Budzik napisał:

    > Dogadalismy sie, ze ludzie czesto maja złe nawyki.
    > Ale to nie znaczy, ze dobrych nie mozna sie nauczyc na płaskim.
    > Jaki widzisz problem?

    Taki że to nieprawda. Prawidłową jazdę w górach wyrobisz sobie
    jeżdżąc w górach. Sama teoria to niestety nie wszystko.

    > Hmm, ale to chyba nie jest problem czasu i jego braku tylko debilnych pytań
    > na egzaminach?

    Wykucie przez kandydata formułki o hamowaniu silnikiem nie
    oznacza że będzie to robił w praktyce. Potrzeba góry i
    treningu, sama teoria tego nie załatwi.

    > Nic z tego nie rozumiem.
    > Twoim zdaniem lepiej wkuwac ludziom na pamiec do głowy?

    Nie, twoim zdaniem wystarczy nauczyć teorii czyli wkuć kandydatowi
    do głowy. Ja twierdzę że jak nie pojeździ po górach to się tego
    nie nauczy, czyli potrzebna praktyka a nie tylko teoria.