-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
Date: Thu, 20 Oct 2016 10:46:59 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 14
Message-ID: <nua09s$hh6$1@node2.news.atman.pl>
References: <X...@1...0.0.1>
<bjz2ej8znbm7$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<1...@4...net>
<X...@1...0.0.1>
<dijt3njvvord$.jfbr6xwrsb36.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1476953212 17958 46.21.210.209 (20 Oct 2016 08:46:52
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Oct 2016 08:46:52 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
In-Reply-To: <dijt3njvvord$.jfbr6xwrsb36.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2590424
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-10-19 o 22:24, Tomasz Pyra pisze:
> Trudno powiedzieć - ja w moim aucie mam 300kkm i nadal oryginalną tarczę
> sprzęgła (dwumasę też).
> A styl jazdy nie wydaje się na szczególnie oszczędny i dla sprzęgła i dla
> dwumasy.
> To nawet trudno mi zgadnąć co robią ci którym dwumasa pada regularnie co
> 100kkm.
>
Jeżdżą zgodnie z modną ostatnio tendencją na za niskich obrotach.
Bo to i ekonomiczne (mniej spali) i ekologiczne (mniej wydzieli).
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 20.10.16 19:18 Cavallino
- 20.10.16 21:33 Tomasz Pyra
- 21.10.16 17:12 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=