-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
Date: Tue, 27 Sep 2016 17:45:42 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <nse476$609$2@node1.news.atman.pl>
References: <X...@1...0.0.1>
<ns90sa$df$1@sunflower.man.poznan.pl>
<X...@1...0.0.1>
<nsbkld$kvi$4@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: d145-126.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1474991142 6153 109.173.145.126 (27 Sep 2016 15:45:42
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Sep 2016 15:45:42 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.3.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
X-Antivirus: avast! (VPS 160927-1, 27.09.2016), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589176
[ ukryj nagłówki ]W dniu 26-09-2016 o 21:00, Budzik pisze:
> Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>
>>>>> Czy hamujac silnikiem zuzywamy dwumase?
>>>>>
>>>> Oczywiście tak, chociaż moment przenoszony przez dwumasę jest wtedy imo
>>>> znacznie niższy, niż np. w przypadku dynamicznego przyspieszania.
>>>>
>>>> Czy to, że że działa "w drugą stronę" jest bardziej nieznośne dla
>>>> dwumasy - pojęcia nie mam.
>>>>
>>> Ostatnio Cavallino pisał, ze dynamicznosc nie ma zadnego znaczenia
>>
>> Tego nie pisałem.
>> Było tylko tyle, że zużywasz ją RÓWNIEŻ jadąc na zbyt niskich obrotach
>> (czyli wtedy gdy silnik bez niej by szarpał), a nie że zużywasz ją tak
>> samo, co gdybyś w tym momencie wcisnął gaz do oporu.
>>
> Hmm, no to zrozumiałem cie inaczej...
> Pytałem czy ma znaczenie to, ze przyspieszam delikatnie a ty napisałes, ze
> wtedy mniej zuzywaja sie panewki ale nie dwumasa.
Ano.
Zużywa się.
Ale jak wciśniesz mocniej, to będzie zużywała się jeszcze bardziej.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.09.16 17:58 sirapacz
- 27.09.16 20:00 Budzik
- 27.09.16 20:00 Budzik
- 19.10.16 14:34 Budzik
- 19.10.16 14:34 Budzik
- 19.10.16 18:30 Cavallino
- 19.10.16 20:00 Budzik
- 19.10.16 22:24 Tomasz Pyra
- 19.10.16 23:00 Budzik
- 20.10.16 10:46 RadoslawF
- 20.10.16 19:18 Cavallino
- 20.10.16 21:33 Tomasz Pyra
- 21.10.16 17:12 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=