-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.64
.MISMATCH!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<bjz2ej8znbm7$.dlg@myjk.org>
In-Reply-To: <bjz2ej8znbm7$.dlg@myjk.org>
Subject: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
Date: Mon, 26 Sep 2016 18:48:28 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 27
Message-ID: <57e95169$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.180.214
X-Trace: 1474908521 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15191 83.26.180.214:54507
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1964
X-Received-Body-CRC: 2702850705
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589133
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:bjz2ej8znbm7$....@m...org...
>Najgorsze dla K2M jest szarpanie (czyli wszelakie strzały ze
>sprzęgła).
>Cały czas, od nowości, tj. od 7 lat, co daje obecnie 160 tkm
>przelotu,
>śmigam hamujac mocno silnikiem (do tego stopnia, że przednie klocki,
>jeżdżąc po Wawie, wymieniałem po 80+tkm, tylne przy 120)
A grubosc maja w ASO-wskiej normie ?
Bo moje klocki tez maja *** wie ile przejechane za soba, a ja z kolei
lubie na luzie dojezdzac.
Tylko ze ja przewiduje daleko naprzod, jak wiem ze mam zakret za
kilometr, to 500 m wczesniej (tzn 1.5 km przed zakretem) wrzucam na
luz, bo wiem ze auto sie dotoczy.
No, po miescie tak sie nie da, tzn da, ale 140 to juz za bardzo
niebezpiecznie :-)
Ale nawet z 80km/h auto sie spory kawalek toczy.
>Daj spokój tej dwumasie, jeździj normalnie -- to nie jest ze szkła.
A potem bedzie "gdzie tanio kupic" :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.09.16 20:07 Cavallino
- 26.09.16 19:39 cef
- 26.09.16 21:00 Budzik
- 26.09.16 21:54 Jarek
- 26.09.16 22:01 cef
- 26.09.16 22:39 Mateusz Bogusz
- 26.09.16 23:08 Scobowski
- 27.09.16 08:10 Myjk
- 27.09.16 09:20 cef
- 27.09.16 12:14 sirapacz
- 27.09.16 13:23 cef
- 27.09.16 13:30 sirapacz
- 27.09.16 14:57 Miroo
- 27.09.16 15:14 cef
- 27.09.16 15:38 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=