eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHammerite i konserwacja podwoziaRe: Hammerite i konserwacja podwozia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.62.122.236.70!
    not-for-mail
    From: ptoki <p...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hammerite i konserwacja podwozia
    Date: Thu, 23 May 2024 16:25:10 -0500
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <v2oc7n$ad4$1$ptoki@news.chmurka.net>
    References: <v2hhe4$fr10$1@dont-email.me> <v2j8v4$2lnfj$1@news.icm.edu.pl>
    <v2lrqd$ceo$3$ptoki@news.chmurka.net> <v2n29g$2rv23$1@news.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.122.236.70
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 23 May 2024 21:25:11 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="ptoki";
    posting-host="62.122.236.70"; logging-data="10660";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.11.0
    Cancel-Lock: sha1:olcJQs7/B77KXIJEPDKipQ5nJF0=
    sha256:qAcaFXwEhI/qwmQbYrQpDSv0PEV/zFQr00WxirbMGr4=
    sha1:aLBbTtwzIwAirvPKWNaaE4/AFJg=
    sha256:DLAdLWJVMixcew7V+tHggn2URXHCDTFXs5Moh9A8UJQ=
    In-Reply-To: <v2n29g$2rv23$1@news.icm.edu.pl>
    Content-Language: en-US
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2721271
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2024-05-23 04:28, LordBluzg(R)?? wrote:
    > W dniu 23.05.2024 o 00:32, ptoki pisze:
    >
    >>>> Dzień dobry,
    >>>>
    >>>> Chciałbym samodzielnie zakonserwować podwozie mojego auta, bo widzę,
    >>>> że rdza powoli zaczyna się pokazywać.
    >>>>
    >>>> Czy do tego nada się Hammerite?
    >>>>
    >>>> Skoro na płoty jest dobry, to jak sprawdzi się na podwoziu samochodu?
    >>>>
    >>> Leczenie syfa pudrem. Trzeba było zadbać, kiedy rdzy nie było.
    >>> Pozostaje Ci oczyścić, zajebać odrdzewiaczem i pomalować. Zjedzona
    >>> już blacha i napoczęta rudą kurwą, nadal będzie się utleniać, bo
    >>> warstwa antykorozyjna już nie istnieje. Opóźnisz tylko zgon, co może
    >>> Cię zadowolić. Cmentarze są już pełne takich ludzi co walczyli z rdzą
    >>> i oni umarli z ta wiedzą :) Najlepiej wyciąć i wstawić nową blachę z
    >>> zabezpieczeniem. Nie wytrzyma jednak próby czasu +/- 5 lat...no
    >>> chyba, że kupisz garaż i będziesz jeździł w suche dni :D
    >>>
    >> fluid wax pomaga na to. Bo tlusty i pelza. Robie tym wszystko co mam.
    >> Ale dopiero od niedawna wiec nie moge sie podpisac obiema rencyma ale
    >> wyglada ok.
    >>
    > To https://naftochem.pl/akorin/ jest lepsze. Oczywiście stosujemy to nim
    > wystąpi korozja. Znam auta, które mają ponad 30 lat i zostały
    > zabezpieczone Akorinem i ponawiane co jakiś czas. W ogóle, środki
    > ochronne dla "okrętów" biorą tutaj prym, znacznie lepiej niż inne
    > "wynalazki" z Chin czy Allegro. Co prawda, jebie/śmierdzi ale po jakimś
    > czasie mniej :)
    Ciekawe.
    Dzieki za info.

    Ta barania lanolina tez nieco smierdzi ale ma te zalete ze pełza wiec
    uszkodzenia sie naprawiaja i samo wlazi w zawiniecia profili.

    Ale caly czas sie troche klei. IMHO znosny kompromis miedzy zbieraniem
    syfu a samonaprawa.

    --
    Lukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: