  • Data: 2023-12-13 17:04:28
    Temat: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.12.2023 o 15:02, J.F pisze:

    > To był ficzer z bugiem.
    > Bug sie objawiał w niekorzystnych warunkach, wiec inni mówili,
    > ze przeciez dobrze lata ..
    No to przecież oczywiste, to była ironia.

    > Ale tu nie procki zawiniły, a program.
    To znowu była ironia, wiadomo że program, ale ktoś kto to projektował
    wybrał złe procki, za słabe do tego zadania, jeszcze zdublowanie ich
    zjadło trochę ich mocy na synchronizacje i głosowanie.

    > A procki ... jak chcesz wybrac procek do samolotu, szeroki zakres
    > temperatur, podniesiona odpornosc na promieniowanie, gwarantowana
    > praca przy niskim cisnieniu powietrza, ktorego wszystkie błędy są
    > znane - to nie masz wielkiego wyboru :-)
    No i co z tego, 32bitowych nie robią spełniających te wymagania?
    Jakoś Musk potrafił to ogarnąć w swoich rakietach że potrafią wylądować
    same a były projektowane w podobnym czasie.

    > Tzn mozna było zwalic na pilotów, bo tam zdaje się i wyszkolony pilot
    > nic nie mógł poradzic.
    Ale się nie rozbił, rozbili się ci mniej 'lotni'. Co nie zmienia faktu
    że nie byli doszkoleni z nowości bo to by wpłynęło na opóźnienie
    wdrożenia nowego modelu.
    Krewni zabitych powinni za to boeninga mocno podoić z kasy w pozwie
    zbiorowym, dziwne że nic takiego nie było albo cichaczem firma im
    wypłaciła jakieś odszkodowania dlatego była cisza.

    --
    Janusz