eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaHakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędziRe: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.095160183088.s
    lubice.vectranet.pl!not-for-mail
    From: nadir <n...@h...org>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
    Date: Tue, 29 Aug 2023 17:15:39 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <ucl1s0$kqs$1$nadir@news.chmurka.net>
    References: <ucgepp$1b6fh$1@dont-email.me> <uchlmh$1k9rm$1@dont-email.me>
    <uchsbk$1lbuh$1@dont-email.me>
    <1ou1e6wv0cqrg$.1uaawdfr0vhkc$.dlg@40tude.net>
    <uci97c$l1q$2$nadir@news.chmurka.net>
    <0...@g...com>
    <ucj2cj$5s0$1$nadir@news.chmurka.net> <uckbgq$267sp$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 095160183088.slubice.vectranet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 29 Aug 2023 15:12:00 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="nadir";
    posting-host="095160183088.slubice.vectranet.pl:95.160.183.88";
    logging-data="21340";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.14.0
    Cancel-Lock: sha1:jM04o4vOpwgwS3Z4wk21Hnj3Qhw=
    sha256:zxr5moFxAt3sny3e0Vr4jZBhrEl/4UwGYcF6hqj/4fw=
    sha1:mgm7Q5BWxbmuHH8M0r1jBtbQ3yg=
    sha256:r7KysKRl1jVF0VV4zWazg/kBBv1n8RSAN1fh4U52HiI=
    In-Reply-To: <uckbgq$267sp$1@dont-email.me>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:783261
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 29.08.2023 o 10:50, SW3 pisze:


    > Tylko w realizacji twojego planu jest jedna trudność - żeby spowodować
    > że pociąg się nie zatrzyma gdy powinien, to trzeba zakłócić dokładnie w
    > momencie emisji sygnału radio-stop. Ten sygnał służy do awaryjnego
    > zatrzymywania więc z zasady używany jest rzadko. A jak będziesz zakłócał
    > ciągle to szybciej cię namierzą niż uda ci się zakłócić faktyczny sygnał.

    Wychodzi na to, że wystarczy najtańszego Baofenga z ustawionym
    odpowiednim kanałem wrzucić do kibla w najbliższym wagonie za
    lokomotywą, a wcześniej lub później przestawić kilka zwrotnic w
    odpowiednich miejscach.
    Nawet jak ktoś to namierzy, to pociągi i tak się powypierdalają.
    I to jest faktycznie taka trudność?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: