eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaHakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi › Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
  • X-Received: by 2002:a17:903:2344:b0:1b8:95fc:d18 with SMTP id
    c4-20020a170903234400b001b895fc0d18mr9364811plh.8.1693251889941; Mon, 28
    Aug 2023 12:44:49 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a17:903:2344:b0:1b8:95fc:d18 with SMTP id
    c4-20020a170903234400b001b895fc0d18mr9364811plh.8.1693251889941; Mon, 28
    Aug 2023 12:44:49 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!1.us.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!usenet.blueworldhosting.com!diablo1.usenet.blueworldhosti
    ng.com!peer02.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!news-out
    .google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!
    not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 28 Aug 2023 12:44:49 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <ucipc8$vd0$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=5.172.255.217;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 5.172.255.217
    References: <ucgepp$1b6fh$1@dont-email.me> <uchlmh$1k9rm$1@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <d...@g...com>
    <ucihv8$1p0tv$1@dont-email.me> <uciifs$rdk$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    <ucijeo$1pf43$1@dont-email.me> <ucipc8$vd0$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Mon, 28 Aug 2023 19:44:50 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3429
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:783210
    [ ukryj nagłówki ]

    poniedziałek, 28 sierpnia 2023 o 20:38:26 UTC+2 Robert Wańkowski napisał(a):
    > W dniu 28.08.2023 o 18:53, Wiesiaczek pisze:
    > > W dniu 28.08.2023 o 18:40, Robert Wańkowski pisze:
    > >> W dniu 28.08.2023 o 18:28, Wiesiaczek pisze:
    > >>> Tam też ten sznurek zwisał, ale oprócz tego był tam taki zaczep do
    > >>> tego sznurka (taka dźwignia z ząbkami) która pozwalała zablokować
    > >>> opuszczony pantograf.
    > >> Dwa sznurki do jednego pantografu?
    > >>
    > >> Robert
    > >
    > > Wyjaśniam:
    > > Dwa wagony, dwie kabiny, dwa pantografy i dwa sznurki.
    > > Ja byłem w tym drugim wagonie a motorniczy w pierwszym.
    > > Coś jeszcze?
    > >
    > >
    > No to odłączyłeś się jeden pantograf, drugi nadal zasilał. To powodowało
    > alarm?

    Tak, oba wagony miały/mają osobne zasilanie.
    Specyfika Warszawy.
    Prawie wszędzue lub wszędzie indziej robiono
    kabel wysokuego napięcia na dachu i można
    było jeździć z jednym pantografem.
    Może to miało związek też ze zwrotnicami,
    bo znalazłem o takum systemie przestawiania,
    gdzie trzeba zniżać pantograf - na sieci są
    dodatkowe druty, które pantograf zwiera do
    przewodu jezdnego.

    Więc taki system nie mógł być w Warszawie
    od momentu gdy pojawiły się składy 2*13N.

    Ale też te tramwaje "gdzie indziej" często jeździły
    z pantografem w drugim wagonie - nie brudziła
    się przez to szyba w pierwszym, choć ew. mógł
    być problem ze stawaniem pod izolatorem.
    Ale to może wtedy gdy i "tam" wprowadzono
    bardziej wyrafino system przestawiania.
    W DC coś na początku lat 90-tych, firmy Mesit.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: