  • Data: 2011-06-17 08:27:17
    Temat: Re: HTML - jak to zrobić?
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 22:47:47 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Jeśli pominiesz action, to zostanie użyty aktualny URI z dołączonymi
    > parametrami GET.

    Nawet jeśli wypełnię ten pominięty atrybut z poziomu JS poprzez string typu
    "?par=123" to w ten sposób sie on zachowa również?

    Pytam bardziej z ciekawości. Chciałbym wybrać rozwiązanie sprawdzające się
    również w przyszłości. Poprzednie również działąło do niedawna lecz po 2
    latach musiałem grzebać w starym projekcie i naprawiać to.