    From: PiotrN <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: HTC mini - problem z GPS
    Date: Wed, 17 Aug 2011 20:23:54 +0200

    J.F. pisze:

    > Wyszedles przy tym z domu na pole i poczekales pol godziny ?
    >
    > GPS kiepsko dziala pod dachem, a lapanie sygnalu moze potrwac kilka minut.

    Wyszedłem na całkowicie otwarte pole i nic. Co prawda tam aż tak długo
    nie czekałem, ale inne GPSy w tym samym miejscu bez problemu odbierały
    sygnał. A GPS z telefonu - pokazuje zerowy poziom sygnału z każdego
    satelity. Różnych odbiorników GPS używam już od kilkunastu lat,
    więc mniej więcej wiem, jak się ich używa.

    Wygląda to na uszkodzenie odbiornika. Telefon ma jeszcze rok gwarancji,
    więc może wyślę go do naprawy. Na jednym z forów przeczytałem
    o takim samym problemie. Autor pytania po krótkim czasie napisał,
    że rozkręcił telefon, przypiął odczepioną antenę GPS (?) i zaczęło
    działać. Zastanawiam się, czy zrobić tak samo, czy wysłać telefon
    gdzieś w świat do naprawy...

    Tak ogólnie, chciałem znaleźć co najmniej jednego użytkownika
    telefonu HTC HD mini, który potwierdziłby, że przy pokazanych
    ustawieniach GPS powinien działać (albo że pominąłem jakiś wyłącznik).
    To jest dosyć trudne jak widać (mało popularny model?)

    Piotr