  • 1. Data: 2010-04-05 16:14:38
    Temat: Re: HTC Toch Pro 2 vs HD2 - touch screen?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 05-04-2010 o 19:44:29 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Rezystywny jest sporo bardziej dokładny, stąd też nie da się użyć piórka,
    > nawet jakby było

    Z powodu dużej dokładności nie da się użyć dokładnego piórka? Duża
    dokładność super współgra z dokładnością piórka (a nie grubego palucha).

    Natomiast rozumiem stwierdzenie, że mało dokładny wyświetlacz nie współgra
    z mało dokładnym paluchem.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-04-05 16:27:36
    Temat: HTC Toch Pro 2 vs HD2 - touch screen?
    Od: Netx <n...@g...pl>

    Jeszcze nie miałem kontaktu z ekranem dotykowym ani Windows
    Mobile (mam Nokię N95). AFAIK Touch Pro 2 ma ekran
    "rezystywny" a "HD2" pojemnościowy. Czy można prosić o
    określenie który ekran jest lepszy tzn. bardziej precyzyjny,
    bardziej trwały, reagujący na "dotknięcie" a nie wgniatanie etc?
    Jak długo wytrzymuje ekran dotykowy- 2 lata intensywnego
    użytkowania, krócej, dłużej?

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 3. Data: 2010-04-05 16:44:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 05 Apr 2010 18:27:36 +0200, Netx napisał(a):

> [...]
    > określenie który ekran jest lepszy tzn. bardziej precyzyjny,
    > bardziej trwały, reagujący na "dotknięcie" a nie wgniatanie etc?

    Nie wiem skąd ci się wzięło wgniatanie, w normalnym używaniu są bardzo
    podobne do siebie. HD2 trzeba właśnie zmniejszać czułość bo są problemy.

    Rezystywny jest sporo bardziej dokładny, stąd też nie da się użyć piórka,
    nawet jakby było

    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam
    racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 4. Data: 2010-04-05 17:10:46
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Netx wrote:
    > AFAIK Touch Pro 2 ma ekran "rezystywny" a "HD2"
    > pojemnościowy.

    Prowda.

    > Czy można prosić o określenie który ekran jest
    > lepszy tzn.

    Nie można.

    > bardziej precyzyjny,

    Rezystywny.

    > bardziej trwały,

    Nie ma reguły, ale obstawiam pojemnościowy.

    > reagujący na
    > "dotknięcie" a nie wgniatanie etc?

    Każdy, jak walniesz młotkiem, to wgnieciesz :)

    > Jak długo wytrzymuje ekran
    > dotykowy- 2 lata intensywnego użytkowania, krócej, dłużej?

    Najstarsze urządzenie jakie mam to ma... 12 lat. I nadal działa.

    Jakub

  • 5. Data: 2010-04-05 17:14:31
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 2010-04-05 18:44, Waldek Godel pisze:
    > Nie wiem skąd ci się wzięło wgniatanie,

    Gdzieś na sieci widziałem zdjęcie ekranu rezystywnego i tam
    było pokazane jak ten ekran się "ugina" w miejscu
    przyciśnięcia. Ponieważ uginanie jest czynnością mechaniczną,
    więc myślałem że zmniejsza to trwałość ekranu

> [...]
    > bo są problemy.
    >
    > Rezystywny jest sporo bardziej dokładny, stąd też nie da

    Tzn. w rezystywnym nie działa piórko, czy tak?

    Dzięki za odpowiedź.

  • 6. Data: 2010-04-05 17:16:09
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Netx" <n...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Tzn. w rezystywnym nie działa piórko, czy tak?

    Działa. W pojemnościowym nie działa "normalne" piórko.

  • 7. Data: 2010-04-05 17:47:16
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 5-04-10 19:16, qwerty pisze:

    > Działa.

    Jak najbardziej

    > W pojemnościowym nie działa "normalne" piórko.

    Dlaczego?

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 8. Data: 2010-04-05 18:49:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 05 Apr 2010 19:14:38 +0300, Piotr M napisał(a):

    > Z powodu dużej dokładności nie da się użyć dokładnego piórka? Duża
    > dokładność super współgra z dokładnością piórka (a nie grubego palucha).

    Zjadłem wyrazy - nie da się użyć piórka w pojemnościowym. Tzn są piórka ale
    ich dokładność jest taka jak palca - czyli kompletnie bez sensu

  • 9. Data: 2010-04-05 18:50:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 05 Apr 2010 19:47:16 +0200, ALEX napisał(a):

    > Dlaczego?

    Ponieważ nie zmienia pojemności kondensatora którym jest warstwa czuła na
    "dotyk" (bo de facto jest czuła na zbliżenie a nie dotyk

    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 10. Data: 2010-04-06 05:59:50
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 5-04-10 20:50, Waldek Godel pisze:

    > Ponieważ nie zmienia pojemności kondensatora którym jest warstwa czuła na
    > "dotyk" (bo de facto jest czuła na zbliżenie a nie dotyk

    Ale nie działa, jak rozumiem, rysik z opornościowego. A da się zrobić
    rysik do pojemnościowego? IMAO stosowanie rysika zamiast palca ma swoje
    zalety.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"