    From: "Piotr M" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: HTC TNT II Orange problem transmisja danych
    Date: Fri, 19 Feb 2010 12:29:32 +0100

    Dnia 19-02-2010 o 11:40:36 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Współczesne systemy smartfonów są przystosowane do automatycznego
    > łączenia
    > się z internetem, ponieważ ryczałtowe pakiety dostępu do internetu są w
    > cywilizowanych krajach powszechne i bardzo tanie.

    Kilka lat temu gdzieś przeczytałem słowa jakiegoś wizjonera co twierdził
    że za kilka lat będziemy stale "on line". Teraz można by powiedzieć że nie
    trzeb być wizjonerem by to stwierdzić :P Ale 10 czy choćby 6 lat temu to
    było coś. Pewnie smartfony/komórki są tym pierwszym sprzętem co nam to
    umożliwiają. Pewnie niedługo będą inne sprzęty równie a może i bardziej
    osobiste co także włączą nas do sieci i będą trzymać 24h, przy każdej
    czynności w dzień.. czy w nocy ;) Na razie smartfony..

    A co do opów, prawdę mówiąc dopiero kiedy Play wprowadził Play Online do
    Fresha poczułem prawdziwą swobodę stałego online. Co prawda nie oglądam
    filmów (co by tu jeszcze?) bo mi się nie chce na tak małym ekranie, bo
    gdyby mi się chciało to pewnie te pakiety na video i inne pożeracze
    transferu by szybko padły.

    Pewnie niedługo, stawiam na 2-4 lata, w GSM w ogóle nie będziemy patrzeć
    na ilość transferu.
    Będziemy zabiegać o szybkość.
    Tak jak jest to obecnie w dostępie kablowym.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."