  • Data: 2013-01-11 20:21:23
    Temat: Re: HTC One X czy iPhone5?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzięki za rekomendację, popatrzę się bliżej, może się oswoję ;-)

    Wez tez pod uwage SGS2. W SGS3 przy typowych zastosowaniach ciezko
    wykorzystac dodatkowa moc, jak sam zauwazyles jest wiekszy a ficzery
    wystepujace w SGS3 sa wg mnie malo praktyczne, poza tym i tak zawitaja
    przy najblizszej aktualizacji w SGS2. Telefon ten jest mniejszy,
    latwiejszy zasiegowo ekran, wyswietlacz samoled PLUS itd. Podsumowujac -
    nie widze wyraznych czynnikow zachecajacych do zakupu SGS3 (jakosc foto
    tez zblizona).