  • 11. Data: 2010-01-08 18:54:16
    Temat: Re: [HTC DIamond] Polskie stacje internetowe i WN 6.1
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > TCPMP się nie instaluje, wystarczy wypakować do katalogu.

    znalazlem juz 5 wersji roznych i za kazdym razem aplikacja konczy z
    bledem - see: crash.txt, stoje na systemie firmowanym przez ere WM6.1

    Rf

  • 12. Data: 2010-01-08 18:56:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 8 Jan 2010 19:54:16 +0100, Rafal(sxat) napisał(a):

    > znalazlem juz 5 wersji roznych i za kazdym razem aplikacja konczy z
    > bledem - see: crash.txt, stoje na systemie firmowanym przez ere WM6.1

    to posprzątaj sobie w systemie albo zrób hardreset.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 13. Data: 2010-01-08 20:45:57
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Rafal(sxat) pisze:

    > znalazlem juz 5 wersji roznych i za kazdym razem aplikacja konczy z
    > bledem - see: crash.txt, stoje na systemie firmowanym przez ere WM6.1
    >
    > Rf

    Do diamonda była jakiś specjalnie kompilowany build bo były z nim
    problemy. Poszukaj, na pewno znajdziesz.

    Upewnij się, że w ustawieniach formatów, jakie ma odtwarzać TCPMP masz
    zaznaczone MMS, czy jak się tam nazywa ten protokół.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 14. Data: 2010-01-09 10:23:12
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    WM6.1

    > to posprzątaj sobie w systemie albo zrób hardreset.

    już dostałem od ToMasza paczki - i wszystko pieknie dziala!

    Pozdrawiam
    Rafal