  • 1. Data: 2013-02-22 15:14:01
    Temat: HP PSC 1317
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Witqam

    http://allegro.pl/hit-hp-psc-1317-druk-skaner-ksero-
    na-tusze-56-57-i30257069
    63.html

    Warto kupować tę drukarkę? Ma ktoś jakieś doświadczenia?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-02-22 16:17:11
    Temat: Re: HP PSC 1317
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 22 Feb 2013 15:14:01 +0100, Kamil napisał(a):

    > http://allegro.pl/hit-hp-psc-1317-druk-skaner-ksero-
    na-tusze-56-57-i30257069
    > 63.html

    Porównaj z:

    http://allegro.pl/brother-dcp-j315w-wifi-org-4tusze-
    menu-i-panel-pl-i3026847832.html

    i z:

    http://allegro.pl/1x-xxl-brother-lc985-dcp-j125-dcp-
    j315w-j220-j415-i3023992727.html

  • 3. Data: 2013-02-22 16:57:21
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-02-22 15:14, Kamil pisze:
    > Warto kupować tę drukarkę? Ma ktoś jakieś doświadczenia?

    Ja. Jedno. Wystarczyło. HP - nigdy więcej.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2013-02-22 18:27:59
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > http://allegro.pl/hit-hp-psc-1317-druk-skaner-ksero-
    na-tusze-56-57-i30257069
    > 63.html
    >
    > Warto kupować tę drukarkę? Ma ktoś jakieś doświadczenia?

    Chyba przelezales pod lodem ostatnie kilka lat. Kupujac HP mowisz "nie"
    taniemu drukowaniu, a kiedy tusz zaschnie rowniez skaner zaczyna
    wariowac. Te urzadzenia to skarbonki.

    --
    Pozdr

  • 5. Data: 2013-02-22 19:31:11
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil" <n...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    na-tusze-56-57-i302570
    > 69 63.html
    > Warto kupować tę drukarkę? Ma ktoś jakieś doświadczenia?

    Nie kupuj HP

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2013-02-22 22:23:31
    Od: "Roman" <r...@S...pl>

> [...]
    na-tusze-56-57-i30257069
    > 63.html
    >
    > Warto kupować tę drukarkę? Ma ktoś jakieś doświadczenia?

    Miałem drukarkę na tych tuszach, drukowało się dobrze i tanio. Z tym że z
    upływem czasu drukarka zaczęła mieć kaprysy i zaczęła blokować najpierw
    najwyższą rozdzielczości, a potem wysoką, jak stwierdziła druk foto
    następowała całkowita blokada. Przy czym wydruki testowe wychodziły idealne.
    Drukarkę w końcu wyniosłem na śmietnik i kupiłem drukarkę innej firmy.

  • 7. Data: 2013-02-23 06:47:22
    Od: "empe" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup
[...]

    Ja akurat miałem 1315 przez parę lat a następnie 1317 chyba - przez dwa
    miesiące.
    W pierwszej na początku od nowości było ok, po latach zaczęły się problemu z
    blokowaniem/zacinaniem się głowicy.
    W drugiej problemy wystąpiły po niecałych 2 m-cach.
    Odpuść sobie.

  • 8. Data: 2013-02-23 08:02:38
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "Roman" napisał:

    > Miałem drukarkę na tych tuszach, drukowało się dobrze i tanio.

    Właśnie. Tanio. Porównywałem ceny tuszy. Nowe oryginały sa zwykle droższe od
    drukarki, ale regenerowane do tego modelu można kupić za kilkanaście zł
    komplet.

    > z upływem czasu drukarka zaczęła mieć kaprysy ...

    O jakim upływie czasu piszesz?

    > i zaczęła blokować najpierw
    > najwyższą rozdzielczości, a potem wysoką ...

    Znalazłeś może przyczynę? Czy do druku foto jest potrzebna inna głowica?

    > Drukarkę w końcu wyniosłem na śmietnik i kupiłem drukarkę innej firmy.

    Wszystkie opinie jednoznacznie negatywne. Jakiej firmy (lepszą) kupiłeś?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2013-02-23 09:56:40
    Od: "Roman" <r...@S...pl>

> [...]
    >
    > Znalazłeś może przyczynę? Czy do druku foto jest potrzebna inna głowica?

    > Wszystkie opinie jednoznacznie negatywne. Jakiej firmy (lepszą) kupiłeś?

    Była to drukarka HP 5150, jak ją kupowałem to cena nie należała wcale do
    niskich i była to drukarka raczej do małego biura niż domowa, głowice
    wymienne razem z tuszem więc nic tam nie mogło się popsuć. Używałem ją w
    okresie schyłek win98/ XP, dobrych kilka lat. Używać ją mogłem by do dzisiaj
    bo obecnie ceny orginalnych tuszy HP56, HP57, HP58 są niskie. Podsumowanie,
    drukarka mechanicznie mimo upływu lat sprawna w 100% ale zadziałał jakiś
    licznik który zablokował druk foto i wyższe rozdzielczości. Nie była to wina
    sterowników które pod Xp działały dziwnie ale drukarkę przetestowałem na
    kilku systemach. Wybrałem drukarke za 300zł obecną na rynku już kilka lat i
    która została dobrze przetestowana przez użytkowników.

  • 10. Data: 2013-02-23 15:53:01
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Roman, Ty w telewizji pracujesz, że wypowiadasz się 'pewnej firmy'?
    Tylko w TV i radiu są uczuleni.
    Nawet Kiepscy piją piwo marki PIWO.
    Czy tobie też na móżg padlo slowo 'krypto-reklama'???