  • 71. Data: 2011-07-06 23:07:04
    Temat: Re: HOT DOGi
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości

    >Nie, bo chyba za duży był (coroczne żniwa robią swoje) - ja stałem
    >3ci w kolejce...

    I jaki z tego moral ? Pakuj, pakuj systematycznie, bo inaczej bedziesz
    czekal az inni zjedza :-P

    A gdziez to jest taka stacja co to ma jeden dystrybutor ?
    Bo jak inaczej rozumiec "jedyny wolny" ? Na innych posilaly sie takie
    dryblasy ze nawet napisac na newsach strach ? :-)

    J.

  • 72. Data: 2011-07-07 00:00:23
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie,

    To jakie znaczenie maja gabaryty?

    a po co?

    Nie wiem - moze dla zasady... ;)

    --
    Picasso

  • 73. Data: 2011-07-07 08:02:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-06 01:52, Marek pisze:
    > No widzisz, nie zawsze da się wybrać. Zwłaszcza kiedy rezerwa
    > zaświeci...

    Na rezerwie to można sporo kilometrów zrobić...

    > Ale Tobie, jak widzę, nie przeszkadza robienie hipermarketu
    > ze stacji benzynowej? To, że te parówy to doskonały biznes dla
    > właścicieli stacji, to ja wiem. Ale ja, na ten przykład, na stację
    > wjeżdżam po paliwo. A obiad zwykle jadam w domu.

    To, że tak powiem Twój problem. Tylko niewielka cześć ludzi narzeka
    na ten "market". A już ten pośpiech przy tankowaniu...

  • 74. Data: 2011-07-07 09:05:12
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-07-05 19:50, DoQ pisze:

    > Nie, bo chyba za duży był (coroczne żniwa robią swoje) - ja stałem 3ci w
    > kolejce...
    Jezu,
    typowy netowy fajter.
    W realu sie nie odezwie.
    W necie obraza.

    Dorobiles cala ideologie (ze wiesniak, ze pole) a koles moze zwyczajnie
    sie zamyslil.
    Nie zdarzylo Ci sie?
    Ja ZAWSZE sie staram myslec o innych, ale nieraz zwyczajnie bym nie
    wpadl na to, ze moje zachowanie a czy b moze byc dla kogos
    problematyczne. Albo, jak pisalem, zapomni mi sie. Jestem myslami gdzie
    indziej.

    Sztuka jest kulturalnie zwrocic uwage i sztuka jest kulturalnie zareagowac.
    Siedziec jak pipa w aucie a potem psioczyc w necie to szczyt meskosci.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 75. Data: 2011-07-07 09:32:43
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "P_ablo"

    > To jakie znaczenie maja gabaryty?

    Rozmiar się nie liczy,

    ważne żeby był gruby i długi ;-)

  • 76. Data: 2011-07-07 10:29:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-07-2011 09:05, topek pisze:

    > typowy netowy fajter.
    > W realu sie nie odezwie.
    > W necie obraza.

    Po co miałem się odzywać, masz jakiś argument za?

> [...]
    > wpadl na to, ze moje zachowanie a czy b moze byc dla kogos
    > problematyczne. Albo, jak pisalem, zapomni mi sie. Jestem myslami gdzie

    Tak, TY zawsze! I zawsze jak zaobserwujesz sytuację że ktoś na kimś
    wymusi pierwszeństwo, albo dojdzie do drogowej sprzeczki typu jeden
    drugiemu zahamuje przed maską to ZAWSZE wychodzisz na światłach do
    delikwenta i tłumaczysz że tak się nie robi.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 77. Data: 2011-07-07 10:50:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 05 Jul 2011 21:47:36 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > Nie umiesz być asertywny.

    ROTFL, nawet nie wiesz co to słowo znaczy

  • 78. Data: 2011-07-07 10:56:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-07-2011 10:50, masti pisze:

    > ROTFL, nawet nie wiesz co to słowo znaczy

    A jednak , dałeś się wciągnąć w pyskówkę i jednocześnie twierdzisz że
    jesteś asertywny - to jest dopiero ROTFL.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 79. Data: 2011-07-07 11:22:30
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    On 7/5/2011 8:03 PM, masti wrote:

    > to pietnuj swój brak asertywnosci

    Moze po prostu nie lubi uzywac argumentow silowych, a niestety tacy
    ludzi jak opisywany kierowca rozumieja tylko takie argumenty. Od
    wychowywania to sa rodzice, a nie postronni ludzie.

    Pozdrawiam!

  • 80. Data: 2011-07-07 11:46:23
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Shadowchaser <s...@o...pl> wrote:
    > Moze po prostu nie lubi uzywac argumentow silowych, a niestety tacy
    > ludzi jak opisywany kierowca rozumieja tylko takie argumenty. Od
    > wychowywania to sa rodzice, a nie postronni ludzie.

    Właśnie, powinien iść naskarżyć! Wtedy mógłby sam siebie wazelinować, jak to
    go zgrabnie urządził.

    wit