  • 21. Data: 2011-07-05 20:56:59
    Temat: Re: HOT DOGi
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    DoQ wrote:

    > No ROTFL - ktoś ci każe czytać grupę?

    Skoro już dupę zawracasz...
    Dlaczego nie podszedłeś do buraka i nie zwróciłeś mu uwagi, tylko
    szlochasz na grupie?
    Czego oczekujesz po napisaniu swojego posta? Że burak przeczyta i się
    zawstydzi?

    Zabrakło Ci jaj kolego. Zwyczajnie bałeś się podejść i zwrócić uwagę.
    Bałeś się, że możesz dostać oklep i nikt z tych - również słusznie
    oburzonych - stojących w kolejce, Ci nie pomoże, bo boją się tak samo
    jak Ty.

    Coś przekręciłem? :)

    jarek d.

  • 22. Data: 2011-07-05 20:57:40
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    DoQ w <news:iuvmpk$fc1$1@mx1.internetia.pl>:

    > Chyba że pojąłeś STACJĘ jako kolejową/roboczą etc. itp. i teraz
    > podrzucasz definicję ze słownika, to faktycznie udało ci się HA HA HA -
    > zabawny jesteś, naprawdę!

    Ależ DOQu -- ja od początku pisałem o stacji benzynowej vs jadłodajni, Ty
    sie dopytywałeś, więc odpowiedź uzyskałeś i kreatywne cięcie cytatów tu
    niewiele Ci pomoże

    I na tym zakończę dzisiaj dyskusje z Tobą, Twoje wycieczki stają się za
    bardzo ad personam

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 23. Data: 2011-07-05 21:00:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-07-2011 20:56, jarek d. pisze:

    > Dlaczego nie podszedłeś do buraka i nie zwróciłeś mu uwagi, tylko
    > szlochasz na grupie?
    > Czego oczekujesz po napisaniu swojego posta? Że burak przeczyta i się
    > zawstydzi?

    Już wyjaśniłem dlaczego, powtarzać nie będę.
    ATSD z której choinki się urwałeś?

  • 24. Data: 2011-07-05 21:03:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 05 Jul 2011 21:00:30 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > Już wyjaśniłem dlaczego, powtarzać nie będę.

    i wykazałeś sie brakiem asertywności

    > ATSD z której choinki się
    > urwałeś?

    z tej na którą nawet nie próbowałeś wejść

  • 25. Data: 2011-07-05 21:05:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-07-2011 20:57, 'Tom N' pisze:

    > I na tym zakończę dzisiaj dyskusje z Tobą, Twoje wycieczki stają się za
    > bardzo ad personam

    Jak masz zamiar kontynuować te naciągane złośliwości to faktycznie
    lepiej skończ.

  • 26. Data: 2011-07-05 21:07:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-07-2011 21:03, masti pisze:

    > i wykazałeś sie brakiem asertywności

    Nie.

    > z tej na którą nawet nie próbowałeś wejść

    I nie będę próbował.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 27. Data: 2011-07-05 21:12:37
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    DoQ wrote:

    > Już wyjaśniłem dlaczego, powtarzać nie będę.
    > ATSD z której choinki się urwałeś?

    Przypowieść o choince to nie w tej bajce.
    Uczysz się trollować, ale jeszcze sporo przed Tobą.
    Nic nie wyjaśniłeś.

    Ponieważ wycinasz niewygodne dla Ciebie fragmenty cytatów, powtórzę:
    bałeś się zwrócić uwagę burakowi.
    Nie podszedłeś do buraka i nie powiedziałeś, co Ci się nie podoba w jego
    zachowaniu.

    Podsumowując: rekompensujesz sobie niepowodzenia w realu strosząc piórka
    na grupie.

    jarek d.

  • 28. Data: 2011-07-05 21:13:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 05 Jul 2011 21:07:28 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > Nie.

    tak Ci się wydaje.

    > I nie będę próbował.

    cienias

  • 29. Data: 2011-07-05 21:16:24
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    masti wrote:
    > Dnia pięknego Tue, 05 Jul 2011 21:07:28 +0200 osobnik zwany DoQ
    > wystukał:

    > tak Ci się wydaje.

    > cienias

    :)

    jarek d.

  • 30. Data: 2011-07-05 21:20:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-07-2011 21:12, jarek d. pisze:

    > Podsumowując: rekompensujesz sobie niepowodzenia w realu strosząc piórka
    > na grupie.

    Podsumowując. Jesteś nudnym trollem, który czyta wybiórczo i jeszcze
    chce narzucać innym o czym wolno tu pisać.