  • 11. Data: 2011-07-05 20:22:30
    Temat: Re: HOT DOGi
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    DoQ w <news:iuvkt9$3it$1@mx1.internetia.pl>:

    > Moja asertywność polegała na tym, że pojechałem w cholerę bo nie miałem
    > czasu czekać, aż zatankują ci przede mną.

    LOL

    Pojechałeś gdy już ten z tablicami WGR na dostawczaku odjechał i następny
    tankujący z hot-dogiem do "szoferki" maszerował...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2011-07-05 20:24:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 05 Jul 2011 20:15:00 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > Moja asertywność polegała na tym, że pojechałem w cholerę bo nie miałem
    > czasu czekać, aż zatankują ci przede mną.

    mylisz asertywność z unikaniem konfliktu

  • 13. Data: 2011-07-05 20:25:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-07-2011 20:22, 'Tom N' pisze:

    > LOL
    > Pojechałeś gdy już ten z tablicami WGR na dostawczaku odjechał i następny
    > tankujący z hot-dogiem do "szoferki" maszerował...

    Że co? Jednak coś piłeś...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 14. Data: 2011-07-05 20:29:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-07-2011 20:24, masti pisze:

    > mylisz asertywność z unikaniem konfliktu

    Nie mam chęci ani czasu żeby uczyć kultury zachować burasa, którego nikt
    i nic nie zmieni. Zwłaszcza jak mi się gdzieś śpieszy. Ot tak sobie
    wykalkulowałem.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 15. Data: 2011-07-05 20:36:44
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    DoQ w <news:iuvl2g$4v0$1@mx1.internetia.pl>:

    > No to też jest bardzo uprzejme. Niech wszyscy chodzą żreć, blokując
    > dystrybutory - będziesz miał kolejki jak za PRLu.

    Patrz niżej.

    > Mogli pojechać na inną stację - ale nie każdemu pasuje takie rozwiązanie.

    Czyli nie musieli, tylko chcieli

    <http://sjp.pwn.pl/slownik/2523647/stacja_benzynowa>

    > Piłeś?

    Tankowałem. I uprzedzając kolejne Twoje
    zapędy:<http://sjp.pwn.pl/szukaj/tankować>

    > Pozdrawiam
    > Paweł

    Znowu sie we mgle zagubiłeś we mgle ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 16. Data: 2011-07-05 20:37:43
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    DoQ wrote:

    > Nie mam chęci ani czasu żeby uczyć kultury zachować burasa, którego
    > nikt i nic nie zmieni. Zwłaszcza jak mi się gdzieś śpieszy. Ot tak
    > sobie wykalkulowałem.

    To po co tracisz chęci i czas, żeby bezproduktywnie marnować czas
    czytającym grupę?

    jarek d.

  • 17. Data: 2011-07-05 20:41:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-07-2011 20:37, jarek d. pisze:

    > To po co tracisz chęci i czas, żeby bezproduktywnie marnować czas
    > czytającym grupę?

    No ROTFL - ktoś ci każe czytać grupę?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 18. Data: 2011-07-05 20:45:10
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    DoQ w <news:iuvlhr$7mj$1@mx1.internetia.pl>:

    > Że co? Jednak coś piłeś...

    Hmm, skoro ja piłem, to czego w takim razie naćpał sie autor poniższych
    cytatów:

    "wszyscy musieli czekać aż zeżre tego hotdoga w samochodzie stojąc pod
    jedynym wolnym dystrybutorem."
    "ja stałem 3ci w kolejce..."
    "pojechałem w cholerę bo nie miałem czasu czekać, aż zatankują ci przede
    mną"
    "Mogli pojechać na inną stację - ale nie każdemu pasuje takie rozwiązanie"

    :P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 19. Data: 2011-07-05 20:47:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-07-2011 20:36, 'Tom N' pisze:

    > <http://sjp.pwn.pl/slownik/2523647/stacja_benzynowa>
    > Tankowałem. I uprzedzając kolejne Twoje
    > zapędy:<http://sjp.pwn.pl/szukaj/tankować>
    > Znowu sie we mgle zagubiłeś we mgle ;P

    Zażywałeś chyba coś grubszego.
    Chyba że pojąłeś STACJĘ jako kolejową/roboczą etc. itp. i teraz
    podrzucasz definicję ze słownika, to faktycznie udało ci się HA HA HA -
    zabawny jesteś, naprawdę!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 20. Data: 2011-07-05 20:50:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-07-2011 20:45, 'Tom N' pisze:

    > "Mogli pojechać na inną stację - ale nie każdemu pasuje takie rozwiązanie"

    Do tego pijesz?
    Widocznie z takiego założenia wychodzą tego typu buraki, miałbyś kompana.

    Pozdrawiam
    Paweł