  • Data: 2012-09-11 20:13:37
    Temat: Re: HONDA CB 450S MODUŁ POMOCY
    Od: m...@o...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie robiles to nie dotykaj bo biedy sobie narobisz.

    Jeśli chodzi o rozebranie modułu i poprawienie lutowań na płytce, to nie jest to
    skomplikowana operacja. Zupełnie niestraszne dla kogoś kto nie ma dwóch lewych łapek
    i potrafi posługiwać się lutownicą.

    > Zglos sie do el-serwisu
    >
    > http://www.elserwis-info.com.pl/
    >
    > Fachowcy. Ale rozgrzebanych modulow nie chca robic.

    Sorki, ale jeśli miałbym zapłacić za dłubanie modułu 250 zł to już stanowczo wolałbym
    kupić zamiennik zgodny z oryginałem (też coś około 250 zł - mowa o Transalpie rocznik
    '91).
    Nie neguję ich umiejętności i wiedzy, ale takie miałbym podejście.

    ps. na razie jak mi któryś z modułów wariuje, lutownica w łapę i jedziemy ;) I tak
    już od jakichś 2 lat :D Nie chce mi się wydawać kasy na coś co sam mogę zrobić.
    ps.2 Niedawno musiałem przejechać 120 km na jednym module (zasilał oba gary, jazda do
    80kmph, ale dało się) :D Przeżył moduł, w którym kiedyś tam porządnie poprawiłem
    lutowania na płytce ;)

    > pozdr
    >
    > newrom

    Kłaniam się ;)