  • Data: 2011-03-20 09:51:27
    Temat: Re: HOLDER COKIN - prosba o porade - montaz
    Od: "kyte" <k...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    czesc!

    Faktycznie, troche sie zapedzilem. Mam wkrecony filtr UV ;-)) HOYA HMC 77mm.
    Wydaje mi sie, ze jest gwint w srodku. Zalezy mi, na tym aby nie rysowac
    pierscienia bezposrednio w obiektywie. Mam takze 70-200 f.4 do ktore takze
    chcialbym kupic od razu pierscien.

    Przy okazji - czy moglibyscie polecic jakiej firmy jakiej firmy i jakie
    filtr zakupic na poczatek. Zdjecia robie na potrzeby wlasne, wakacje,
    wyjazdy weekendowe etc..

    Pozdr.
    K.