  • Data: 2010-01-28 11:39:00
    Temat: Re: HID
    Od: "limken" <l...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > To pewnie oślepiach.

    > Świetnie odcięcie połączone z doskonale działających samopoziomowaniem
    > nie oznacza, że to odcięcie będzie na właściwej wysokości.

    no to skoro wiesz lepiej od człowika na stacji kontroli pojazdów to przyjedź
    i ustaw mi je
    jak typowy polak - wie wszystko najlepiej
    ale ani nie widział, ani nie słyszał - ani nie wie jak
    ale gotowa rada dla każdego...

    a jak dla mnie - po prostu niektórzy mają problem z oczami, upieprzone szyby
    lub problem z emocjami...

    nie jestem w stanie nic zrobić więcej - światła świecą idealnie - której
    części nie rozumiesz?
    wyśliłeś się chociaż i przeczytałeś, że na stacji kontroli pojazdów męczyłem
    specjalnie gościa by to sprawdził?
    aaa.. ta stacja to nie jest stacja od przepuszczania maluchów
    przegląd trwa 45 min i jest cholernie dokładny - a ja specjalnie jeszcze
    proszę by bardzo dokładnie sprawdzali zawieszenie i światła
    i jak tylko coś jest nie tak to mają mówić - bo w tym wypadku nie bawię się
    w łatanie - tylko wymieniam/naprawiam/ustawiam...

    > Takie samo buractwo jak oślepianie źle ustawionymi mijania.

    > Zazwyczaj się nie przesuwa i świeci dobrze. W dodatku jest o wiele
    > bardziej "odporny" na brud.

    hehehe
    widać, że masz marne pojęcie o temacie
    to nie chodzi o przesuwanie się żarówki - tylko błędy wykonania
    tutaj 0.5mm ma znaczenie...

    --
    limken polimken