  • Data: 2009-03-15 00:06:50
    Temat: Re: [HELP] Monitor ...
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "RadoslawF"
    >?

    To ja czekam na jakieś poparcie twojej tezy. Przypominam, że nie chodzi
    o to, że praca z ciągłym ogniskowaniem wzroku na bliskim obiekcie jest
    szkodliwa dla oczu, bo to jest powszechnie wiadome i dlatego zaleca się
    ćwiczenia relaksacyjne co parę/paręnaście minut i patrzenie na odległe
    obiekty. Czekam na dane, które potwierdzą, że monitor jest jakoś
    szczególnie powodujący wady wzroku.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb I wish life had a scroll back buffer.
    `b K...@e...eu.org d'