  • Data: 2012-06-12 08:39:30
    Temat: Re: HDTV czy nieHDTV
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisal w wiadomosci
    news:jr5g8j$23k$1@inews.gazeta.pl...

    > Uzytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > U mnie na Wiwa HD-50 podczas nagrywania pokazuje bitrate 920KB/s, czyli
    > jakies 7360Kb/s ok. 7,18Mb/s

    Wczoraj na spokojnie usiadlem i jeszcze raz posprawdzalem. Nie wiedzialem
    nawet, ale okazalo sie ze podczas nagrywania, jak nacisne przycisk info, to
    AKAI ladnie wyswietla tabelke z bitraterm i innymi parametrami, tyle ze
    bitrate jest tylko wartoscia srednia a nie maksymalna. Wiec jak chce
    sprawdzic na oko jaki jest maks to musze rozpoczac zapis w scenie bardzo
    ruchliwej bo wtedy wartosc srednia wyliczana jest najblizsza wartosci
    najwyzszej, aa potem juz spada i usrednia sie. A wie tak. Na jedynce w HD
    gdy byla jakas scena gdzie cala tresc obrazu sie ruszala, to bitrate mialem
    chwilami niecale 8Mbit/s. Pozostale kanaly mialy bitrate w okolicach
    3,7Mbit/s, choc chwilami mialem na poczatku wrazenie ze TVN jest lepszy i to
    dosc sporo od Polsatu. Czy nie jest przypadkiem tak ze jedynka HD to VBR
    8Mbit/s a pozostale kanaly po 4Mbit/s?
    Z ciekawosci móglbym jeszcze na panasonicu sprawdzic ale tam nie pokazuje
    bitrate na biezaco lecz tylko wielkosc zapisanego pliku na dysku.

    Marek