  • Data: 2011-03-09 11:23:15
    Temat: Re: HDMI w laptopie i dzwiek
    Od: "rols rojs" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:11cg61n9kfi9k.dlg@smutas.org...

    > Co na to specyfikacja i instrukcja obsługi?
    >
    > BTW. Świetnie, że podałeś o jaki model laptopa konkretnie chodzi. ;D
    > No i zależy to też od softu jakiego używasz a to już NTG.

    Nie mogłem go podać, gdyż nie ja dysponuje tym sprzętem i jedynie
    odebrałem skargę telefoniczną od koleżanki, dlatego zapytałem tak
    ogólnie. Laptop to jakiś roczny ASUS, a tv nowy Soniacz. Karta graficzna
    Ati, a system to XP jeśli to ma znaczenie. Widziałem też zrzuty ekranu
    właściwości audio oraz video i nigdzie żadnej opcji co do dźwięku nie
    zauważyłem.

    > Rzadko, ale zdarza się (raczej dotyczy "starszego" sprzętu).

    A system też ma do rzeczy? Np w siódemce by to było a w XP nie?