  • 1. Data: 2010-03-26 11:50:50
    Temat: HDMI podłączanie
    Od: "n." <f...@w...pl>

    Czy kabel HDMI można podłączać na gorąco?
    Często podłączam laptopa do telewizora LCD i nie zawsze chce mi się
    wyłączać ale nieraz tv sie zawiesza
    nie wiem czy to przez to ze nie wyłączam tv i laptopa przed podłączeniem

  • 2. Data: 2010-03-26 12:58:36
    Temat: Re: HDMI podłączanie
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    n. pisze:
    > Czy kabel HDMI można podłączać na gorąco?
    > Często podłączam laptopa do telewizora LCD i nie zawsze chce mi się
    > wyłączać ale nieraz tv sie zawiesza
    > nie wiem czy to przez to ze nie wyłączam tv i laptopa przed podłączeniem

    oczywiście

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-03-26 14:05:05
    Od: "n." <f...@w...pl>

    Dnia 26-03-2010 o 13:58:36 pawell32 <p...@n...pl> napisał(a):

    > oczywiście

    Czyli trzeba jednak wyłaczać wszystko przed podłączeniem ?

    To oczywiście jest niejednoznaczne

  • 4. Data: 2010-03-26 14:08:05
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    n. pisze:

    > Czyli trzeba jednak wyłaczać wszystko przed podłączeniem ?
    >
    > To oczywiście jest niejednoznaczne

    nie trzeba wyłaczać.
    złącze hot-plug, jak usb

    --