  • Data: 2024-08-25 15:20:36
    Temat: Re: HDD z chin...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24 sie 2024 o 08:09, Tomaszek pisze:

    > Albo karta pamięci mSD:)

    Z cwanym ko{}kontrolerem dającym na oko wzmiankowaną pojemność... ;)

    Można kupić, sprawdzić pojemność i czasy dostępu oraz transfery, ale
    czy można oszacować żywotność?...

    -=-

    Na AliExpress kupiłem dwa różne termometry po 8 pln z małymi
    groszami -- bardzo dobre wg mnie! Kupiłem raz jeszcze na oko
    takie same dwa -- jeden bardzo zły a drugi niezbyt dobry...
    Za pierwszy poprosiłem zwrot pieniędzy, o drugim rozmyślam...

    Włączniki RF433MHz -- po ~10pln dobre i na oko takie same, ale
    ~dwakroć tańsze, wadliwe, które można naprawić we własnym zakresie
    a za które (jako za wadliwe) można otrzymać zwrot szmalu... Aby
    było jasne -- nie wiedziałem o możliwości naprawy w chwili kupna
    a sama naprawa do najłatwiejszych nie należy z uwagi na gibkość ;)
    drukowanej płytki (wyginającej się pod wpływem ciepełka) i małe
    gabaryty rezystorów SMD, które trzeba zmienić miejscami...

    Kolejnych takich włączników nie potrzebuję -- mam nadmiar
    wadliwych, które mogę (chyba mogę) naprawić...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s