  • Data: 2011-01-22 19:06:01
    Temat: Re: HDD stacja dokujaca
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 22 Jan 2011 14:50:25 +0100, Tomasz Jasiński
    <B...@i...invalid> wrote:

    >Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 22 Jan 2011 02:57:09 -0500
    > doszła do mnie wiadomość <a...@4...com>
    > od rs <n...@n...spam.pl> :

    >Faktycznie, masz rację, wziąłem kilka starych dysków do ręki,
    >większość ma tak, jak mówisz, ale nie wszystkie - w starszych
    >modelach(<1GiB) złącze zasilania przylega do złącza danych, ale jest
    >jeszcze jedno, niektóre dyski mają 5, a niektóre 4 pary jumperów,
    >przez to mają różne odległości między złączem zasilania a złączem
    >danych. Może skleć sobie jakąś przejściówkę?

    przejrzalem wszystkie dyski jakie mam w domu, a bylo tego ze 40 sztuk
    (czesc dawno padnietych) i nie znalazlem ani jednego, ktory by mial
    inna konfiguracje zlacza danych i zasilania niz ta o ktorej wspomialem
    wczesniej. wiec jesli to jest ten problem, na ktory zwraca uwage
    producent, to nie powienien on byc moim problemem.
    natomiast niepokoi mnie nadal zdanie:
    "Western Digital IDE hard drive is not supported by this docking
    station on IDE slot due to _different_ data_ connector_"
    ktore mowi innym zlaczu danych, z czym sie nie spotkalem. <rs>