  • 11. Data: 2016-03-20 20:36:05
    Temat: Re: HDD USB do TV
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    pl...
    > Ten dekoder (Ferguson Ariva) nagrywa w mts, a nowszy model już w m2ts i nie
    > czyta mts. Jak padnie to z mtsem już nie mają w sprzedaży.
    > Szkoda dekodera. Chciałbym też sprawdzić jak spisuje się TV+HDD.

    mts, m2ts to tylko kontener.
    Jak zmienisz rozszerzenie to dalej nie obsługuje? To zmień przy pomocy komputera
    na mkv, mp4

  • 12. Data: 2016-03-20 21:29:00
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    pl...
    > mts, m2ts to tylko kontener.
    > Jak zmienisz rozszerzenie to dalej nie obsługuje? To zmień przy pomocy

    Nie obsługuje. Konwersja wszystkiego to dużo roboty i czasu a efekt może być
    różny. Ostatnio coś mi wywalało po kilku minutach. Docelowo pewnie trzeba
    będzie konwertować. Nadal nie wiem jakie będzie rozszerzenie plików na
    ewentualnym HDD.

    neelix

  • 13. Data: 2016-03-20 22:26:59
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-03-20 o 21:29, neelix pisze:

    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    pl...

    > Nie obsługuje (...)

    Są programy do sprawdzenia, jakie kodeki są użyte w pliku - np bodajże
    Gspot.
    Zobacz, co tam jest tam naprawdę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2016-03-22 00:22:34
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Sun, 20 Mar 2016 22:26:59 +0100, Adam napisał(a):

    > Są programy do sprawdzenia, jakie kodeki są użyte w pliku - np bodajże
    > Gspot.
    > Zobacz, co tam jest tam naprawdę.

    Media Info też na przykład.

    Nagraj kilkanaście sekund i wrzuć to nam w internet.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 15. Data: 2016-03-22 11:33:48
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    pl...

    > Są programy do sprawdzenia, jakie kodeki są użyte w pliku - np bodajże

    > Gspot.
    > Zobacz, co tam jest tam naprawdę.

    Tylko najpierw trzeba kupić HDD i utworzyć plik. Jak kupię to nie będzie o
    co pytać.

    neelix

  • 16. Data: 2016-03-22 17:40:30
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    pl...
    > Nie obsługuje. Konwersja wszystkiego to dużo roboty i czasu a efekt może być
    > różny.

    Po cholerę chcesz konwertować?

  • 17. Data: 2016-03-23 10:37:39
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    pl...
    > Po cholerę chcesz konwertować?

    Na razie nie chcę.

    neelix