  • Data: 2010-08-21 17:21:41
    Temat: Re: HDD Toshiba 2.5"
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Freddie28" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:88rygrw8dtvn.alw5hk2t2a5m$.dlg@40tude.net...
    > Witam.
    >
    > Poszukuję informacji o dysku zewnętrznym 320GB, 2.5" firmy Toshiba. Chodzi
    > mi konkretnie o model HDDR320e04el. Interesuje mnie rozmiar sektora tego
    > dysku.
    >
    > Czy ten dysk ma sektory o rozmiarze 512 bajtów czy innym?
    >
    > Swego czasu firma Samsung wypuściła na rynek dyski zewnętrzne 2.5", które
    > miały nie standardowy rozmiar sektora i nie można było zainstalować na nim
    > programów szyfrujących takich jak np. TrueCrypt. Dyski te były w obniżonej
    > cenie i wiele osób się na nie "nacięło". Nie chciałbym się naciąć na taką
> [...]

    O to chodzi?
    Toshiba External USB HDD (465 GB)
    TOSHIBA MK5055GSX
    969021 cylindry/ów, 16 głowic(e), 63 sektory/ów na ścieżkę, 512 bajty/ów w
    sektorze

    Mam też 3.5 cala zewnętrzny i taki odczyt:
    Samsung STORY Station (931 GB)
    SAMSUNG HD103SI
    Parametry 1938021 cylindry/ów, 16 głowic(e), 63 sektory/ów na ścieżkę, 554
    bajty/ów w sektorze

    --
    Irokez