eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleH4 zamiast R2Re: H4 zamiast R2
  • Data: 2013-11-13 11:33:46
    Temat: Re: H4 zamiast R2
    Od: MarcinJM <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-11-13 00:39, AZ pisze:
    > Dnia 12.11.2013 MarcinJM <m...@o...pl> napisał/a:
    >> Witam
    >> Pisałem niedawno o zamianie zarowki glownej R2 40/45 na H4 z cokołem R2
    >> 55/60
    >> Motocykl to GN250.
    >> Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy
    >> mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
    >> napiecie ladowania wynosi ok 13.5V i prad (choc niewielki) plynie we
    >> wlasciwą strone...
    >> Bede myslal o wymianie wkladu na H4 i zastosowanie H4 o mocy 35/35W.. a
    >> moze oleje to i bede jezdzil tak jak jest :)
    >>
    > Posprawdzales i przeczysciles wszystkie wazniejsza polaczenia? Moze cos
    > da sie jeszcze wykrzesac. No i pomierz ten alternator.

    Tak, wszystko poczyscilem. Możliwe, że z czasem magnesy na magnecie juz
    nie są tak "mocne" jak być powinny. Chyba też jakoś tracą swe
    właściwosci z upływem lat?


    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: