eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleH4 zamiast R2Re: H4 zamiast R2
  • Data: 2013-11-12 14:17:49
    Temat: Re: H4 zamiast R2
    Od: MarcinJM <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-11-12 13:46, J_K_K pisze:
    > W dniu 2013-11-12 11:27, MarcinJM pisze:
    >
    >> Niestety. Bilans energetyczny ww. motocykla jest zerowy. Przy różnicy
    >> mocy zaledwie 15W prad jest ciagniety z aku (ok 1.5A). Po powrocie na R2
    >> napiecie ladowania wynosi ok 13.5V
    >
    > To też za mało.
    > Nie regulator czasami ?

    Trudno stwierdzic. 13.5 jest, ale nie wiem jak rozladowany jest aku.
    Mozliwe, ze jak sie bardziej "podpompuje" to V wzrosnie chocby do ca
    14V. W kazdym razie prad plynie we wlasciwym kierunku. :)

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: