eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGwrancja na samochód używany wystawiona przez ubezpieczyciela > Car Garanatie › Re: Gwrancja na samochód używany wystawiona przez ubezpieczyciela > Car Garanatie
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Gwrancja na samochód używany wystawiona przez ubezpieczyciela > Car
    Garanatie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 23 Mar 2016 23:36:24 +0100

    Dnia Wed, 23 Mar 2016 13:37:35 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > Ale dla mnie najdziwniejsze jest to że nie ma praktycznie opinii o tej firmie.
    > A nie wierze żeby wszyscy byli zadowoleni.

    Internet mówi że dotychczas firma współpracowała raczej z dealerami
    fabrycznymi i realizowała postanowienia różnych rozszerzeń gwarancji.
    Pewnie klient nawet nie wiedział że korzystał z firmy poza koncernem
    producenta.

    O takie np.:
    http://www.mazda.pl/assets/poland/oferta/przed%C5%82
    uzonagwarancja/zakresubezpieczenia.pdf

    Ale jak wygląda obsługa klienta indywidualnego który dopiero nabył używany
    samochód, to faktycznie nie widzę opinii.
    Może od niedawna coś takiego oferują?

    Ale ogólnie to nie tyle forma gwarancji co raczej ubezpieczenia.
    A statystyka uczy że ubezpieczyć się należy tylko od ryzyka na którego
    poniesienie nas nie stać - czy awaria samochodu jest takim ryzykiem?
    Jeszcze pytanie ile to kosztuje, czy generuje jeszcze jakieś poboczne
    koszty (np. dodatkowe przeglądy) i co tak naprawdę gwarantuje.