  • Data: 2016-09-14 12:50:39
    Temat: Re: Gwarancje na samochody osobowe
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-09-13 19:40, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Przeglądy w ASO nie muszą być drogie - ja jeżdżę na przeglądy ze swoimi
    > materiałami, znacząco obniża to koszty przeglądu. Robię tak m.in. w
    > przypadku Kia.

    potwierdzam - robie od lat tak samo.
    Citroen C-Crosser 2.4MIVEC 170KM, czyli wydawałoby się, że przegląd
    będzie drogi - roczny przegląd w ASO to ok 250pln (a jest tam trochę do
    sprawdzenia z racji choćby napędu 4wd).
    Materiały - to zależy, które oleje i płyny w danej chwili zmieniam bądź
    dodatkowe czynności obsługowe, np. regulacja luzów zaworowych etc
    (zgodnie z planem producenta).

    Już dwa razy ( w 6 cio letni aucie) załapałem się na darmową akcję
    serwisową, wymiany jakiś czujników i kompletną paska osprzętu (akcja
    serwisowa = nic za to nie płacę).
    Na czas przeglądu udaje się dodatkowo wydębić z ASO auto zastępcze -
    czyli mogę spokojnie zostawić na dzień auro i nie jestem uziemniony.