  • 11. Data: 2015-06-24 07:34:42
    Temat: Re: Gwarancja na monitory EIZO.
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    666 wrote:
    > To znaczy od kogo?
    > Kto jest "angielskim odpowiednikiem Alstora"?

    Dawno nie byłem w WB, ale masz to w karcie gwarancyjnej.

    > Myślisz, że UK jest także bantustanem?

    Nie przeczytałeś warunków gwarancji przed zakupem, tylko po.

    > I skoro mam 3-letnią gwarancję producenta, to odsyłać mam do Japonii?

    Do najbliższego serwisu autoryzowanego przez producenta.

  • 12. Data: 2015-06-24 09:35:42
    Od: " 666" <...@...6>

    Jak widać na Twoim przykładzie, internet jest pełen darmowych pouczaczy.
    Może czas na dzieci?

    -----

  • 13. Data: 2015-06-24 10:45:02
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    666 wrote:

    > Jak widać na Twoim przykładzie, internet jest pełen darmowych pouczaczy.
    > Może czas na dzieci?

    Napisz, o co ci naprawdę chodzi - ?

    Na razie wygląda na to, że chciałeś przyoszczędzić kilkadziesiąt zł i
    kupiłeś monitor w zagranicznym sklepie wysyłkowym. Następnie chciałbyś,
    żeby polski dystrybutor, który nie otrzymał złamanego grosza z twoich
    zakupów, wziął na siebie odpowiedzialność gwarancyjną przez 5 lat.
    Zapłaciłeś Anglikom - do nich zwróć się w sprawie 5-letniej gwarancji. W
    Polsce masz 3 lata gwarancji od producenta i jest autoryzowany serwis.

  • 14. Data: 2015-06-26 01:35:06
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 23 Jun 2015 14:53:08 +0200, Poldek napisał(a):

    > Chyba nie rozumiem o co ci chodzi.
    > Dystrybutorem Eizo w Polsce jest Alstor. Alstor daje 5 lat gwarancji na
    > monitory, które są sprzedawane na polskim rynku za pośrednictwem
    > Alstora. Wygląda na to, że w innych krajach jest analogicznie. Czyli
    > kupiłeś monitor w Wielkiej Brytanii - 5 lat gwarancji masz od
    > angielskiego odpowiednika Alstora. W Polsce ten monitor przywieziony z
    > UK będzie miał 3-letnią gwarancję producenta. Poprawcie mnie, jeśli
    > jestem w błędzie.

    Przeczytaj warunki gwarancji na EIZO UK.

    Co do realizacji - kupiony w UK monitor serwisować Ci będzie Alstor. Na
    warunkach ograniczonej gwarancji producenta. Kropka.

    [ Kiedy człowiek nie pragnie tego, czego i tak nie może mieć, na pewno ]
    [ łatwiej mu się żyje. (Clive Barker "Piąte dominium") ]

  • 15. Data: 2015-06-26 10:47:09
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Przemysław Ryk wrote:

    > Przeczytaj warunki gwarancji na EIZO UK.

    Ja?

    > Co do realizacji - kupiony w UK monitor serwisować Ci będzie Alstor. Na
    > warunkach ograniczonej gwarancji producenta. Kropka.

    Mi?

  • 16. Data: 2015-06-26 12:43:37
    Od: " 666" <...@...6>

    Moje pytanie o gwarancję (5-letnią i/lub 3-letnią) jest skierowane do tych, co mają
    jakieś doświadczenie w realizowaniu gwarancji na
    monitor[y] EIZO.
    Za odpowiedź teoretyczną dziękuję.

    -----

  • 17. Data: 2015-06-26 13:07:10
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-06-26 o 12:43, 666 pisze:
    > Moje pytanie o gwarancję (5-letnią i/lub 3-letnią) jest skierowane do
    > tych, co mają jakieś doświadczenie w realizowaniu gwarancji na
    > monitor[y] EIZO.
    > Za odpowiedź teoretyczną dziękuję.

    Nikt nie ma. Te monitory się nie psują.

  • 18. Data: 2015-06-27 18:07:12

    To by mi nawet pasowało, pod warunkiem że się nie powołają na wyłączenia (np.
    nierównomiernego podświetlenia ekranu).
    BTW nadal nie wiem, dlaczego ekran nie jest płaski - czy to wymaganie konstrukcyjne z
    uwagi na podświetlenie LED i bardzo cienką
    ramkę monitora EV2455 ?

    -----