eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGwarancja i serwis w toyocie › Re: Gwarancja i serwis w toyocie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gwarancja i serwis w toyocie
    Date: Mon, 13 Jan 2014 12:02:48 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 20
    Message-ID: <lb0h4p$hhv$1@dont-email.me>
    References: <c...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 13 Jan 2014 11:02:49 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="a0465e96d82d12ac056d43cb503ca310";
    logging-data="17983";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18D7ORHy9VN81LFPwQPFKlmfcPxdhz9vUo="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    In-Reply-To: <c...@g...com>
    Cancel-Lock: sha1:dcUUcm2rR1aQgJSGIadzh87POg0=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519119
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-01-12 21:33, w...@h...com wrote:
    > Kupując nowy samochód obawiałem się, że będę frajerem który przepłacił uzyskując w
    zamian jedynie drogie przeglądy. Wiele się naczytałem na forum na temat jak salony
    traktują klienta, ale sposób podejścia w salonie przeszedł moje oczekiwania. Mówiąc
    krótko na razie nie żałuję że kupiłem nowe auto.
    > Z czymkolwiek zgłosiłem bez problemu wymieniono mi elementy i to czasem drobiazgi.
    Wymieniono mi m. in. radio, amortyzatory klapy bagażnika i tuż przed końcem gwarancji
    całe lampy przednie, gdyż tamte uległy wypaleniu wskutek ciągłego świecenia.
    Aczkolwiek z tym należy uważać, bo sprawdzają czy przypadkiem nie stosowano jakichś
    wzmocnionych żarówek +50%, bo one podobno bardzo niszczą reflektory. To tylko tyle,
    kolejny samochód pewnie kupię za 10 lat, a na razie
    > Toyota jest chyba ostatnią firmą, która jeszcze poważnie traktuje słowa: Klient i
    Gwarancja. Pytanie jak długo?
    >
    z ta obsluga Toyoty tez bywa roznie, wiec sie nie zachwycaj :)

    Przyklad: trojaczki z Kolina.
    Wiadomo, ze podzespoly sa we wszystkich trojaczkach identyczne.
    Po wykryciu wad chłodnic, PSA (peugeot, citroen) podjęła się akcji
    serwisowej wymiany tychże chłodnic, Toyota natomiast zlała temat.
    Sytuacja faktyczna sprzed ok 4-5ciu lat.

    Ale w sumie po to jest gwarancja, by wszelkie usterki jakie wyskoczą w
    okresie gwarancji eliminować na koszt producenta (jeśli to nie jest
    zużycie eksploatacyjne - choć spotkałem się już z sytuacją, że Peugeot
    wymieniał zawieszenie w 206 - kwestia udowodnienia przez właściciela, że
    to nie jest zwykłe zużycie eksploatacyjne).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: