    From: "kml" <A...@g...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
    Date: Thu, 19 Aug 2010 16:30:57 +0200

    Użytkownik " Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:i4j6gk$8k6$1@inews.gazeta.pl...

    > Aha, więc nie miałeś na myśli, że potrzebujesz pomocnika - tylko chodzi o
    > to,
    > że właśnie ten azbest rzuciłeś - i potrzebują kogoś na Twoje miejsce - a
    > sam
    > zatrudniłeś się w dziale kontroli jakości fabryki klawiatur, gdzie
    > sprawdzasz, czy klawisze nie są za głośne?

    Takiego pomocnika jak ty, czyli definicję trolla-spamera-sekciarza z
    przyjemnością mógłbym mieć. Puszczasz go w obieg a on śmieci usenet będąc
    święcie przekonanym o tym, że ma rację bo tak głęboko wierzy w swoją ideę że
    przesłania mu to cały świat.

    > No cóż... ja rozumiem, że brak jakiegokolwiek wykształcenia, przez który
    > poprzednio zmuszony byłeś pracować "przy azbeście" - a obecnie jako tester
    > klawiatur - może być przeszkodą w zrozumieniu nawet tak prostych treści. W
    > tej sprawie to ja Ci nie pomogę - ale na pewno ta osoba, której dyktujesz
    > treści swoich postów, będzie zdolna znaleźć Ci jakieś oferty w sieci,
    > skoro
    > umie korzystać z komputera. Np. jakieś kursy wieczorowe, czy
    > korepetycje...
    > bywa w życiu ciężko, ale nie poddawaj się.

    ROTFL. Jak na tak światłą osobę za którą sie uważasz, to strasznie nędzie w
    tym wątku się pokazałes. W kółko tylko czytaj ze zrozumieniem, może sięgać,
    spisek etc. a tak naprawde ŻADNYCH KONRKETÓW czy przekonywujących argumentów
    nikomu nie przedstawiłeś.

    > Jestem przekonany, że - jeśli, oczywiście, nie poddasz się, i jednak
    > uzupełnisz edukację - już za parę miesięcy obliczysz to prawidłowo. :)

    To teraz ja ci powiem, przeczytaj ze zroumieniem wczesniejsze posty.

    > Aaaa, no tak... informacje tam podane wtedy były prawdziwe - ale teraz już
    > nie są, bo zwietrzały przez ten czas. W sumie masz rację.

    Przez cztery lata od obwieszczeniu światu iż powstał nowy, rewolucjny,
    cudowny silnik wynalazca nie ma do powiedzenia nic nowego. ŁAŁ. Po prostu
    powstał nowy silnik i teraz czeka aż świat go odkryje.

    > Ja wiem, wiem... cycki Dody - te to dopiero zrobiłyby na Tobie wrażenie...
    > ;)

    Wiesz, niektórzy lubią cycki Dody a inni włoski na brzuchu Radka - ja cię
    nie oceniam, każdy ma prawo do swoich preferencji.

    > A nie mówiłem? Tak, to właśnie masz na myśli... nic innego nie przychodzi
    > Ci
    > do głowy zarówno "po" - jak i "przed" obejrzeniem jakichkolwiek stron. Oj,
    > co
    > za figlarz... ;)

    Jasne, lepiej siedzieć i godzinami czytac w kółko o rewolucji, której nikt
    nie bierze powaznie.

    > Nie przenoś swoich frustracji na innych - to nie ma uzasadnienia.
    > Zapewniam
    > Cię, że kiedy uzupełnisz wykształcenie - i znajdziesz nowe miejsce pracy,
    > rzucając testowanie klawiatur - przestaną się z Ciebie śmiać, i nie należy
    > wykluczać, że czasami nawet zaczną Cię traktować poważnie. Życzę Ci tego!
    > :)

    Jedyna frustracja jaką tutaj widze to osoba, która broni (wedle metodologii
    pisowskiej) pewnego wynalazku i nie może pogodzić się z tym, że to
    "objawienie" na grupie zostało wyśmiane i nikogo nie rzucilo na kolana.

    > Twoje informacje nie są całkiem ścisłe, jeśli o to chodzi - ale nie
    > przejmuj
    > się tym teraz; w tej chwili ważniejsze dla Ciebie jest zrobienie
    > następnego
    > kroku na długiej drodze ku normalnemu życiu.

    Dla znakomitej większości osób czytających PMS, kolejny krok ku
    przyjemniejszemu życiu to wrzucenie niejakiego j...@g...pl do
    KF.