  • Data: 2012-02-16 09:13:42
    Temat: Re: Grzalka silnika - testowal ktos?
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kogutek napisał(a):
    > Są idiotyczne. Pytający nie mają zielonego pojęcia ani wyczucia. Ktoś klepnął
    > o grzałce i się nią onanizują. Przy -20 trzystu watowa grzałka nic nie
    > ogrzeje.
    Jeżeli to jest odpowiedz na moje pytanie dotyczące dwóch Cors 1.5D w których jedna
    Corsa ma grzałkę
    w misce 300W włączona na noc a druga nie i jeżeli twierdzisz że *nic* ta grzałka nie
    ogrzeje, a co
    za tym idzie obie Corsy będą miały taki sam rano ciężki rozruch, to Ty jesteś
    skończonym debilem bez
    wyobraźni (za kogutek - kaleka) a nie ci co kombinują w dobrym kierunku jak mają
    takie potrzeby.

    A teraz uzasadniam Twój debilizm.
    Znałem kiedyś stróża co pilnował budowy w nocy. Przyjeżdżał taką Corsą 1.5D. Była
    zima. Rano miał
    problemy z odpaleniem silnika. Odpalał, ale to były męki. Wpadł na pomysł że na
    przedłużaczu wkładał
    na noc pod maskę do komory silnika zapaloną lampę halogenową 300 lub 500W. Corse
    parkował w kącie
    między pełnym płotem i barakiem by wiatr nie hulał. Patent na tyle skuteczny że
    silnik rano przy
    około -15-20 odpalał jak w lato.

    Więc kto tu wychodzi na debila bez wyobraźni (kaleka) że grzałka 300W *nic* nie
    ogrzeje?

    Jeszcze raz stwierdzam że powinieneś przeprosić tych których określiłeś debilami.

    *EOT*
    --
    Krzysiek