  • Data: 2012-02-15 14:54:55
    Temat: Re: Grzalka silnika - testowal ktos?
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kogutek napisał(a):
    > Na Ziemi nie ma dwóch identycznych rzeczy. Obydwie mają zapalić.
    Czy Ty rozumiesz co ja napisałem?
    Pytałem się nie o to która zapali, tylko która będzie miała łatwiejszy rozruch.
    > Wyobraźnia nie potrzebna bo wczoraj o tej porze na termometrze było -1 a
    > dzisiaj jest 0. Mrozy się skończyły.
    "jak ktoś nie ma wyobraźni to jest kaleką. Lepiej nie mieć nogi niż wyobraźni."
    LOL
    Dalej nie rozumiesz tego co jest napisane.
    Załóżmy teoretycznie że jest -25 Ponawiam pytanie. Która Corsa rano będzie miała
    łatwiejszy rozruch?
    --
    Krzysiek