  • 21. Data: 2016-04-29 21:37:51
    Temat: Re: Grzałka Chińczyka :)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Karol Piotrowski napisał:

    > W Hameryce była wyższa kultura techniczna, więc produkowano do tego
    > specjalne urządzenia (Presto Hot Dog Cooker, sporo modeli tego było).
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=tcqiNn8RNrk

    Kultura kulturą, ale lata doświadczeń z krzesłem elektrycznym też
    robią swoje.

    Jarek

    --
    Jeden koleś, co w Londynie od kilku lat żyje
    Twierdzi, że w akademykach najlepiej się pije

  • 22. Data: 2016-04-29 21:55:30
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-04-28 o 21:57, Nathan pisze:

    > Tak to cudo przemysłu ZSRR wyglądało
    >
    > https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/11/
    Kofewarka.jpg

    Ja pamiętam wersję z uchylną pokrywką, która rozłączała obwód.

    Robert

  • 23. Data: 2016-04-30 00:56:19
    Temat: Re: Grza?ka Chi?czyka :)
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    > na
    > :)
    >
    > A owa scena jest w jakich znacznikach czasowych cytowanego filmu?

    7 - 8 minuta.
    Tu tez:
    https://youtu.be/h6LEvrIZmAQ?t=455

  • 24. Data: 2016-04-30 08:59:49
    Od: a...@g...com

    W dniu piątek, 29 kwietnia 2016 11:01:25 UTC+2 użytkownik Paweł Pawłowicz napisał:

> [...]
    > podgrzewania parówek, w końce wbijało się widelce i do sieci. Trzeba
    > było wykazywać czujność, proces był szybki, kilka sekund. Później

    witam

    widelce byli izolowane?
    albo sie w rekawiczkach pracowalo?

  • 25. Data: 2016-04-30 12:11:53
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-04-30 o 08:59, a...@g...com pisze:

    > witam
    >
    > widelce byli izolowane?
    > albo sie w rekawiczkach pracowalo?

    Żartujesz? Najpierw się wbijało, potem podłączało do sieci.
    Z ciekawych wynalazków z tamtego okresu: duża szamotowa "cegła" owinięta
    drutem oporowym ustawiona na czterech butelkach po piwie, zamiast
    Farelki której posiadanie było zakazane, podobnie jak grzałek do herbaty.

    P.P.

  • 26. Data: 2016-04-30 18:19:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 29 Apr 2016 15:15:27 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale to moze byc bezpieczniejsze niz sie wydaje :-)

    Jak jest zabezpieczenie różnicówką? W Chinach wątpie.

    --
    Marek

  • 27. Data: 2016-04-30 21:23:41
    Od: "altar" <a...@x...com>

    Ze się wtrącę - co chcesz od jonów? Smaczne są :-)
    A to pamiętacie?
    http://uleszka.uprowadzenia.cba.pl/webacja/medalt/wo
    dazywa.htm W latach
    80-tych tukło się tego trochę (gretz, dwa paski stali kainerowej,
    "brezentowy" woreczek ze starego plecaka)), ludziska kupowali, strasznie
    spragnieni zdrowia byli :-)
    A, dzień dobry :-)

  • 28. Data: 2016-05-01 00:12:26
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    > Jak jest zabezpieczenie różnicówką?

    Jeszcze to przemysl...

    > W Chinach wątpie.

    Wydaje sie, ze w tam, dzis, maja prawie wszystko.
    https://www.google.pl/search?q=siec+energetyczna+chi
    ny&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=cyslV9rOEI3N6QSWyZ
    HAAg

  • 29. Data: 2016-05-01 01:18:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 1 May 2016 00:12:26 +0200, "Magnus Elephantus"
    <m...@n...dot> wrote:
    > Jeszcze to przemysl...

    Nic nowego z tego nie wynika.

    > Wydaje sie, ze w tam, dzis, maja prawie wszystko.
    > https://www.google.pl/search?q=siec+energetyczna+chi
    ny&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=cyslV9rOEI3N6QSWyZ
    HAAg

    Jasne. Byłem, widziałem. Tam w przemyšle nie istnieje coś takiego
    jako bhp. Wirujące elementy maszyn bez osłon. Drut na ciągarniach
    przeciągany luzem po hali dołem, górą, jak się da. Nie szkodzi jak o
    nogę albo głowę zaczepi i urwie bo do pracy jest i tak kolejka
    chętnych z migracji z wewnątrz kraju koczujących na dworcu i
    czekających na ofertę pracy. Przy takim podejściu nie widzę by im
    chciało się stosować różnicówki.

    --
    Marek

  • 30. Data: 2016-05-01 19:49:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-04-30 21:23, altar wrote:
    > Ze sie wtr?ce - co chcesz od jonów? Smaczne s? :-)
    > A to pamietacie?
    > http://uleszka.uprowadzenia.cba.pl/webacja/medalt/wo
    dazywa.htm

    Każda ściema daje sie przekuć na kasę: