  • Data: 2011-09-28 11:34:59
    Temat: Re: Gruzja, Armenia 2011 relacja
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27-09-2011 16:43, WaFel pisze:

    > Użytkownik Rogal:
    > No to się jeszcze zastanowię, może faktycznie lepiej busem z motongami
    > na pace bo do Turcji tereny znane na wskroś.
    Ja mam po tym wyjezdzie jedno dlugie spostrzezenie - nie ma motocykla
    ktory by dal rade. Bo, jak masz dojazdowke asfaltem >3,5kkm w jedna
    strone to niech to bedzie wygodny zapierdalacz, zeby sie nie nudzic +
    cos co lata po winklach bo tych w Turcji mnogo. Ale taki zapierdalacz w
    Armenii i Gruzji przejedzie ale... bedziesz sie meczyl a juz w dzikich
    ostepach na chuj zapierdalacz skoro drog niet. Wtedy przychodzi na mysl
    duze wygodne enduro.. tylko klamotem +/- 250kg w terenie to se mozesz
    krzywde zrobic (no chyba ze nazywasz sie na drugie Despres)
    Wiec wychodzi, ze fajny teren + >3,5kkm to tylko jakies 400-450cc lekkie
    coby "tam" moc pojedzic po dziczy.Ale takim "sieniedasie" w 3 dni
    przejechac 3.5kkm wiec w stylu pajacy charlejowych zostaje laweta ;)
    A obwieszonym w dodatki touratecha pajacom zostawic lans w stylu gdzie
    ich ktm zawiozl i skad odebralo ich assistance ;P

    294_Piotr.JPG
    > Se deske będę woził ze sobą i wyciągarkę ;)
    to ja nie wiem ;)

    --
    pozdr
    Rogal