  • 1. Data: 2011-06-03 10:43:57
    Temat: Grupy kontaktów w Noki
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Witam.

    Znów przydałyby mi się grupy kontaktów. Z tym że kiedyś to wchodziło się w
    kontakty i można było kliknąć w prawo i przechodziło się do grup. W sumie
    nieważne jak, ale można było wyświetlić listę grup. A teraz te grupy są
    traktowane jak inne kontakty, nie można grup wyszczególnić, czy ja nie
    potrafię?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2011-06-03 15:26:05
    Temat: Re: Grupy kontaktów w Noki
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 3 06 2011 12:43, Piotr M pisze:

> [...]
    > sumie nieważne jak, ale można było wyświetlić listę grup. A teraz te
    > grupy są traktowane jak inne kontakty, nie można grup wyszczególnić, czy

    Może w jakichś ultralow-end to może i nie ma. A co masz?

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 3. Data: 2011-06-03 17:14:03
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 03-06-2011 o 17:26:05 ALEX <c...@g...pl> napisał(a):

    > Może w jakichś ultralow-end to może i nie ma. A co masz?

    E52. Gdy utworze grupy, to widnieją one wymieszane z kontaktami..

  • 4. Data: 2011-06-03 17:30:48
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 3 06 2011 19:14, Piotr M pisze:

    > E52. Gdy utworze grupy, to widnieją one wymieszane z kontaktami..

    Niemożliwe. s60 v2 v3 v5 ^3 (jakie miałem/mam) zawsze miały grupy
    kontaktów. I zawsze było na prawo od kontaktów. RTFM czytałeś?

  • 5. Data: 2011-06-03 18:21:10
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 03-06-2011 o 19:30:48 ALEX <c...@g...pl> napisał(a):

    > Niemożliwe. s60 v2 v3 v5 ^3 (jakie miałem/mam) zawsze miały grupy
    > kontaktów. I zawsze było na prawo od kontaktów. RTFM czytałeś?

    No możliwe niestety. Pomyślałem że może jest jakaś inna sposobność.
    Instrukcja nie traktuje o położeniu grup. Natomiast w nagłówku kontaktów
    można sobie wybrać operatora konta sip i nim zarządzać.

  • 6. Data: 2011-06-03 19:20:43
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 3 06 2011 20:21, Piotr M pisze:

    > No możliwe niestety. Pomyślałem że może jest jakaś inna sposobność.
    > Instrukcja nie traktuje o położeniu grup. Natomiast w nagłówku kontaktów
    > można sobie wybrać operatora konta sip i nim zarządzać.

    Masz brandowane czy oryginalne oprogramowanie?

  • 7. Data: 2011-06-03 19:48:36
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 03.06.2011 21:20, ALEX pisze:

    > Masz brandowane czy oryginalne oprogramowanie?

    Identycznie jak w E52 Piotra jest w E72 (i było w E71) i nie ma to
    związku z "brandingiem". Kontakty wymieszane są z grupami, a po
    wciśnięciu lewego klawisza można wybrać listę wyświetlanych kontaktów
    (spośród: książka adresowa-standard, kontakty Office Communicatora,
    grupy Office, kontakty Ovi Chat, kontakty VoIP). Wciśnięcie klawisza w
    lewo wyświetla "menu podręczne", z którego można wybrać akcję dla
    wybranego kontaktu (połączenie
    głosowe/VoIP/wiadomość/e-mail/spotkanie/wideorozmowa
    ). Tak więc nie jest
    to "ulra-low-endowe" rozwiązanie, tylko po prostu bardziej rozbudowane o
    inne funkcje, ale "wykastrowane" z podziału na kontakty/grupy.

    Widać w biznesowych Nokiach lista kontaktów wygląda inaczej, niż w
    innych. O jakich Ty modelach pisałeś? Przed momentem sprawdzałem 6220cls
    i tam rzeczywiście grupy są w "prawej zakładce".

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 8. Data: 2011-06-03 20:18:40
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 3 06 2011 21:48, MarekM pisze:

    > Widać w biznesowych Nokiach lista kontaktów wygląda inaczej, niż w
    > innych.

    Nie ma czegoś takiego jak Nokie biznesowe. To tylko marketingowe
    pierdzenie. Liczy się OS. s 6
    0 v5 obsługuje grupy kontaktów
    O jakich Ty modelach pisałeś?

    Kurwa czy ja piszę pi chińsku? Skoro napisałem że to Symbian s 60 v5 to
    jakiego modelu się spodziewałeś?

    Przed momentem sprawdzałem 6220cls
    > i tam rzeczywiście grupy są w "prawej zakładce".

    Bo to Symbian s 60 v5. Ręce i gacie opadają, jak się czyta te
    "mądrości", ehhh

  • 9. Data: 2011-06-04 17:29:17
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 03.06.2011 22:18, ALEX pisze:
    > Nie ma czegoś takiego jak Nokie biznesowe. To tylko marketingowe
    > pierdzenie.

    A także zainstalowane w telefonie aplikacje. Co Ty myślisz, że książka
    adresowa nie może być inna w Nokiach serii E, a inna w serii N?
    Najlepszym tego dowodem jest choćby inne wyświetlanie grup kontaktów.

    > Liczy się OS. s 6 0 v5 obsługuje grupy kontaktów

    A czy ktoś pisze, że któryś model nie obsługuje? Po prostu w niektórych
    MODELACH te grupy są inaczej wyświetlane.

    > O jakich Ty modelach pisałeś?
    > Kurwa czy ja piszę pi chińsku?

    A ja po jakiemu? Napisałem przecież, że w E72 i w E52 jest tak, jak
    napisał Piotr: grupa jest wyświetlana na liście wszystkich kontaktów
    jako osobny kontakt z inną ikonką. A Ciebie pytam o MODEL, a nie o
    wersję. Zresztą, po co ja to piszę, nie posiadasz elementarnej
    umiejętności prowadzenia dyskusji, nie wiem po jaką cholerę kurwami
    wyjeżdżasz. Świadczy to tylko o Tobie.

    > Skoro napisałem że to Symbian s 60 v5 to jakiego modelu się spodziewałeś?

    Pytam o konkretny MODEL, a nie wersję systemu, bo właśnie udowadniam Ci,
    że wersja systemu to nie wszystko. I nie dotyczy to tylko aplikacji
    książki adresowej. Poszczególne modele w ramach TEJ SAMEJ wersji
    Symbiana różnią się choćby aplikacją do robienia zdjęć, odtwarzaczem
    muzycznym. Takie to dla Ciebie dziwne?

    > Przed momentem sprawdzałem 6220cls
    > Bo to Symbian s 60 v5. Ręce i gacie opadają, jak się czyta te
    > "mądrości", ehhh

    6220cls to Symbian S60 v3 FP2. I po co się tak denerwować, a dodatkowo
    kompromitować?

    Marek

  • 10. Data: 2011-06-04 17:51:22
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 4 06 2011 19:29, MarekM pisze:

> [...]
    >
    > A czy ktoś pisze, że któryś model nie obsługuje? Po prostu w niektórych
    > MODELACH te grupy są inaczej wyświetlane.

    No to radź sobie sam. Ale dla świętego spokoju obadam e-series. Zobaczę
    czy to faktycznie
    taki specyficzny Symbian, czy to tylko twoja indolencja.