  • 51. Data: 2011-05-26 06:32:47
    Temat: Re: [Waw] Grupa Praska rezurekszyn
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"PawelK vel Pablo"
    Widzisz, sam się pogrążasz... na skuterze byśmy Ci ten ubiór jakoś
    wybaczyli... ale żeby taki sprzętem w takim ciuchu....

    Nie podskakuj bo powiem Arniemu ze nie lobbowales wcale i on wylaczy Ci
    internet...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 52. Data: 2011-05-26 07:21:45
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-22 22:34, tango pisze:

    > Czemu nie ?

    No właśnie.Czemu nie?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 53. Data: 2011-05-26 07:45:48
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Monster"
    No właśnie.Czemu nie?

    Wlasnie, z nieobecnych oprocz Tanga, i tego podwarszawskiego lansera tfu
    Lesora nie bylo...
    a my juz w cieplutkiej zadaszonej sali zrobilismy dla niego rezerwacje,
    jakby w przyszlosci padalo...a wiadomo chlopak jeszcze szuka p-deszczowki.
    Nie bylo tez Zakana i Rafala Orzelka (chyba bo stolik rozrosl sie znacznie)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 54. Data: 2011-05-26 09:22:38
    Temat: Re: Grupa Praska rezurekszyn
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-26 08:11, Szuwarek pisze:
    > brrr Dzięki za
    > spotkanie!

    no, najfajniejsza rezurekcja na jakiej ostatnio bylem i to dwa razy!

    Motury, kabriolety, pare dissow...
    Tak powinno byc na kazdym zlocie.

    KJ

  • 55. Data: 2011-05-26 09:52:28
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 146 roku bieżącego, Tytus z domQ zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > wybaczyli... ale żeby taki sprzętem w takim ciuchu....
    >
    > Nie podskakuj bo powiem Arniemu ze nie lobbowales wcale i on wylaczy

    Hola, hola, byłem w klubowej koszulce, tyle że schowaną pod
    moto-kurtką.

    Tak więc mało - nie wcale.

    :-)

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 56. Data: 2011-05-26 10:05:27
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-05-23 08:51, The_EaGle pisze:

    > Ja bym się pojawił ale teoretycznie pracuje do 19.00tej.. w środy, ale
    > jak rozumiem na 15 min tam nie przyjechaliście? Tobymsie dotoczył jakies
    > 2-3 min po rozpoczęciu gumisów OK?

    A mnie w pracy znów coś zatrzymało...następnym razem... :(

  • 57. Data: 2011-05-26 11:34:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 26 May 2011 11:22:38 +0200 osobnik zwany KJ Siła Słów
    wystukał:

    tylko Tytus się powstydził skutersa ;)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 58. Data: 2011-05-26 11:35:13
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** KJ Siła Słów
    Motury, kabriolety, pare dissow...
    Tak powinno byc na kazdym zlocie.

    Ale juz wiesz ze sam GSXR nie wystarczy???
    Musi byc jeszcze Dainese

    P.S. Wzruszenie jeszcze dzis dlawi mnie jak rzuciles sie ratowac
    luja :)
    ot prawdziwa praga, kto by pomyslal ze bedziemy prawie na Brzeskiej po
    nocy przesiadywac

  • 59. Data: 2011-05-26 11:39:06
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** masti
    tylko Tytus się powstydził skutersa ;)

    Wystapilem tylko w dwoch osobach - nie chcialem robic konkurencji temu
    co w trzech podobno wystepuje

  • 60. Data: 2011-05-26 11:43:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-26, Tytus <v...@o...pl> wrote:

    > Ale juz wiesz ze sam GSXR nie wystarczy???
    > Musi byc jeszcze Dainese

    Tylko nalezy pamietac ze gixxer ma byc czysty (tak, tak KJ) i w miare
    swiezy. Efekt mozna bylo zobaczyc wczoraj, smutek mnie ogarnal i trzyma
    do tej pory z moim Kawasaki i kombi Probikera.

    --
    Artur
    ZZR 1200