  • 71. Data: 2015-12-30 19:09:56
    Temat: Re: Grupa Elektronika na FB
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > Tyle to ja wiem, ale w tu w stopce 2005 :-)

    Widać nie było potrzeby aktualizować...

    > A tymczasem mlodziez jak widac w "usenet" sie bawi ...

    Zepsują :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 72. Data: 2015-12-31 03:01:31
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Bo Ty jesteś od nich wszystkich dużo, dużo mądrzejszy, no nie?

    Od wszystkich raczej nie. Ale od kilku mam wrażenie, że owszem.
    Przekonanie się o tym było dla mnie przykrym rozczarowaniem, w czasach
    kiedy szukałem jak każdy młody człowiek autorytetów.
    Niestety okazało się, że moje opinia, że ktoś z tytułem naukowym MUSI
    sobą reprezentować określony poziom, jest zwykłą naiwnością.

    Zatem jeżeli sądzisz, że powyższe daje mi jakąś satysfakcję, to się
    grubo (jak zwykle) mylisz.

    Tęsknię za społeczeństwem, w którym mędrcy są mędrcami. Niestety, to nie
    tutaj i nie teraz.

  • 73. Data: 2015-12-31 11:44:09
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > A czemu miałaby służyć taka próba?
    > Teraz mam wrażenie, że tym szukasz okazji by się "wykazać".

    Z czystej ciekawości skonfrontowania postawy zza klawiatury z postawą oczy w
    oczy, czy będzie równie odważny. Nie usiłuję się wykazać, gdyż solówa dla
    mnie nie jest rozwiązaniem. Nie oznacza to wszakże, że temat mnie nie
    interesuje.
    - Wreszcie wygarnąłem temu bokserowi co o min myślę!
    - I żyjesz? Jak to zrobiłeś?
    - Przez telefon!
    (Dowcip z czasów, gdy pojęcie Caller ID należało do Sci-Fi)

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048

  • 74. Data: 2015-12-31 11:53:26
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ACMM-033"\

    > Całe szczęście, że nie wszyscy tamże, nimi są.
    > Co oczywiście, z czym się zgadzam, nie zaprzecza twojej tezie.
    > Osobiście uważam, że upadek FB, oby jak najszybciej, z ewentualnym
    > powstaniem jakiegoś normalnego serwisu co IMO jest realne, mógłby się
    > przyczynić do uzdrowienia, unormalnienia komunikacji w Sieci.
    > ---
    > A normalny to jaki ?

    Obecnie? Chyba żaden, lub prawie żaden. Formalnie... choć pojęcie
    normalności jest jak w przypowieści o Źródle Wody Zapomnienia,
    subiektywne... Taki, który np. nie rzeźbi sposobu mojego komunikowania z
    innymi, który nie mami bajerami jak reklama, który nie niszczy innych
    sposobów komunikacji (a Usenet zaczął zdychać z pojawieniem się FB właśnie),
    itd. Rozpisałbym się, ale nie jestem w nastroju, wczoraj się dowiedziałem,
    iż pewien mój bliski znajomy, z którym kontakt nagle się urwał, zaginął i
    szuka go Itaka... Muszę ochłonąć.

  • 75. Data: 2015-12-31 12:18:46
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Tutaj przy okazji pozdrawiam Dr. Kurniewicza z wydziału elektroniki PŁ.
    > Dawno, dawno temu pan dr. wyraził dość, jakby to powiedzieć - krytyczną -
    > opinię nt. mojego poziomu wiedzy. Co może by i było ok, gdyby nie to, że
    > raczył się wypowiedzieć a priori - bez sprawdzania :)

    Takich najbardziej "lubię", nie wysłucha, a osądza...

    > Odbyło się to na zasadzie "panie, jak wiem, co pan może wiedzieć i umieć
    > !". Taki można powiedzieć - dr. jasnowidz :)

    Ech, zdarzyło mi się, że coś napisałem, o sobie, pod jednym z filmów na YT.
    Jakiś umnyj się wypowiedział coś w stylu, że to autosugestia i sobie
    wmówiłem.
    Zamiast go zjebać, odpisałem, że "mistrzu, szczerze podziwiam i chylę czoła,
    że Mistrz na podstawie jednej wypowiedzi stwierdził to, czego nie byli w
    stanie stwierdzić na podstawie wielu badań inni Mistrzowie, niech poda
    honorarium za wizytę, uzbieram kasę i przyjadę". Zamknął się i nic więcej
    nie powiedział.

    > Ciekawe by było, gdybyśmy dziś porównali nasze osiągnięcia...

    To zależy od człowieka. Wiem, że są tacy, co z zazdrości, zawiści, czy czego
    tam, za nic nie chce dopuścić, aby ktoś jeszcze zajmował się tym, co on,
    żeby miał lepsze wyniki. Inny zaś, zgodnie z powiedzeniem "uczeń prześcignął
    mistrza", uzna, że jeśli uczeń będzie wiedzieć i umieć więcej, niż on, to
    jego rola została spełniona, że nauka idzie we właściwym kierunku. I tych
    lubię. Jak wymaga od innych, to także od siebie.

    > To tyle prywatnych rozliczeń z panami doktorami :)

    Ja nie chcę akurat oceniać dra Kurniewicza, gdyż przede wszystkim, nie znam
    go. Nie to, żebym ci nie wierzył, to nie to. Staram się raczej uderzyć w
    postawę, którą ktoś prezentuje, przy czym wcale nie uważam siebie za
    wzorzec, absolutnie nie. Nie mam najmniejszego zamiaru ani o włos umniejszać
    dorobku, osiągnięć p. dra, ale jeśli w jakiejś sprawie jest "nie, bo nie",
    to przestaje mi się to podobać.

    Krasicki napisał: (Monachomachia, pieśń piąta, pierwsza zwrotka)

    I śmiech niekiedy może być nauką,
    Kiedy się z przywar, nie z osób natrząsa;
    I żart dowcipną przyprawiony sztuką
    Zbawienny, kiedy szczypie, a nie kąsa;
    I krytyk zda się, kiedy nie z przynuką,
    Bez żółci łaje, przystojnie się dąsa.
    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.

    Podzielam zdanie Krasickiego, który zresztą był księdzem, biskupem, a miał
    dystans do siebie.

  • 76. Data: 2015-12-31 12:25:37
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    ...mądrzejszy...
    > Od wszystkich raczej nie. Ale od kilku mam wrażenie, że owszem.
    > Przekonanie się o tym było dla mnie przykrym rozczarowaniem, w czasach
    > kiedy szukałem jak każdy młody człowiek autorytetów.

    Kto by nie szukał? Pierwszym autorytetem, są oczywiście Rodzice, dla swego
    dziecka.
    Potem Pani w Szkole, ale później się okazuje, że literki zmalały i jest już
    tylko "pani w szkole"...

    > Niestety okazało się, że moje opinia, że ktoś z tytułem naukowym MUSI sobą
    > reprezentować określony poziom, jest zwykłą naiwnością.

    Takowoż. Od czasu, gdy 2 utytułowanych lekarzy mało mnie nie wysłało na
    tamten świat (zagrożenie potwierdził trzeci), na wszelkie tytuły naukowe
    patrzę z rezerwą.

    > Tęsknię za społeczeństwem, w którym mędrcy są mędrcami. Niestety, to nie
    > tutaj i nie teraz.

    Niestety, już Kopernik stwierdził, że gorszy pieniądz wypiera lepszy... I
    boję się, że lepiej nie będzie. Także przez FB, jego durnych moderatorów i
    podobne mu serwisy.

  • 77. Data: 2015-12-31 12:27:43
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    wiadomości news:831139658.20151230190956@pik-net.pl.invalid...

    > Zepsują :(

    Już zepsute, fejsbuk jednym z narzędzi zepsucia.
    Trochę sie obawiam, że ludziska zostaną zmuszeni pokonfigurować swoje
    Hamstery i stworzyć sieć alternatywną...

  • 78. Data: 2015-12-31 12:52:42
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Tue, 29 Dec 2015 20:05:30 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Zdziwiłbyś się, jakbyś poznał, jakie luki w rzetelnej wiedzy mają
    > naukowcy :(

    Luki to nic. Gorzej z rzetelnością. Ale jeżeli podstawą wszystkiego
    jest ilość publikacji, to nic dziwnego że tzw. prace naukowe są jakie
    są.

  • 79. Data: 2015-12-31 13:10:21
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 30 Dec 2015 16:54:16 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > spokojnie można sobie tutaj i wszędzie indziej dopisać dr. czy tam
    doc.

    Nie pisze się kropki po dr, bo takie są zasady języka polskiego. Jest
    też delikatna materia jak rozróżnić profesora od profesora. Bo są
    belwederscy i uczelniami. No i na pewnym poziomie wręcz nie wypada
    używać prof., bo jest zdziebko nieporęcznie gdy wśród tuzina ludków
    jest 12 profesorów, ale każdy z innego kraiku, w tym jeden z twardym
    Noblem, a paru pozostałych to niechcący mają sir.

  • 80. Data: 2015-12-31 13:19:54
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Tue, 29 Dec 2015 21:20:45 -0600, A.L. <a...@a...com> wrote:
    > Przeciez wiadomo ze FB to srodowisko dla kretynow

    > A.L.

    I analfabetów, nie czytających EULA.