  • 61. Data: 2015-12-30 15:20:59
    Temat: Re: Grupa Elektronika na FB
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:n60bnj$vie$1@node2.news.atman.pl...

    > ojej, ale mi powiedziałeś... aż się zawstydziłem.
    > Lecę się zarejestrować na FB, bo mi umykają te wartościowe treści.

    Nie rozumiesz chyba co to jest i jak działa FB.

  • 62. Data: 2015-12-30 16:41:08
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Nie rozumiesz chyba co to jest i jak działa FB.

    pewnie, że nie wiem. Gdzież mi tam do Pszemolowego ogarnięcia internetów.

  • 63. Data: 2015-12-30 16:54:16
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > To nawet nie jest krytyka czyjejś grupy, to raczej krytyka ogólnego
    > poziomu ludzi, którzy tam siedzą - siedzieliby i na innej.

    Dokładnie. Userzy FB to określony profil ludzi.
    Oczywiście nie 100%, ale statystycznie przytłaczająca większość.

    > Ja nie mam potrzeby zakładać innej grupy (poza tym zapraszając ludzi
    > z doktoratem lub profesorów od elektroniki sam musiałbym się wypisać).
    > Usenet wygodniejszy :)

    E tam, nie przesadzaj :) Z moich doświadczeń z paroma dr.
    spokojnie można sobie tutaj i wszędzie indziej dopisać dr. czy tam doc.
    bez obawy o kompromitację merytoryczną.

    Oczywiście znowu nie jest to 100% zasada, ale jakoś tak niekoniecznie
    tytuły profesorskie kojarzą mi się z adekwatną do tych tytułów wiedzą...

    Tutaj przy okazji pozdrawiam Dr. Kurniewicza z wydziału elektroniki PŁ.
    Dawno, dawno temu pan dr. wyraził dość, jakby to powiedzieć - krytyczną
    - opinię nt. mojego poziomu wiedzy. Co może by i było ok, gdyby nie to,
    że raczył się wypowiedzieć a priori - bez sprawdzania :)
    Odbyło się to na zasadzie "panie, jak wiem, co pan może wiedzieć i umieć
    !". Taki można powiedzieć - dr. jasnowidz :)

    Ciekawe by było, gdybyśmy dziś porównali nasze osiągnięcia...

    To tyle prywatnych rozliczeń z panami doktorami :)

  • 64. Data: 2015-12-30 17:28:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2015 16:54:16 +0100, sundayman napisał(a):

    > Dokładnie. Userzy FB to określony profil ludzi.
    > Oczywiście nie 100%, ale statystycznie przytłaczająca większość.

    Taa ... przy tej np norweskiej 70% penetracji ludnosci, okreslony.
    No ale moze Norwegowie to okreslony profil :-)
    Albo - tych 70% to niekoniecznie FB, ale tez inne media.

    J.

  • 65. Data: 2015-12-30 17:36:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Prawidłowy adres to http://www.usenet.pl/

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 66. Data: 2015-12-30 17:50:18
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    ACMM-033 wrote:

    >Ale po co?

    Żeby się ośmieszyć bardziej niż do tej pory?

  • 67. Data: 2015-12-30 18:04:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2015 17:36:05 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,

    > Prawidłowy adres to http://www.usenet.pl/

    Tyle to ja wiem, ale w tu w stopce 2005 :-)

    A tymczasem mlodziez jak widac w "usenet" sie bawi ...

    J.

  • 68. Data: 2015-12-30 18:08:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > A czemu miałaby służyć taka próba?
    > Teraz mam wrażenie, że tym szukasz okazji by się "wykazać".

    Dokładnie to samo pomyślałem...

  • 69. Data: 2015-12-30 18:15:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dokładnie. Userzy FB to określony profil ludzi.
    > Oczywiście nie 100%, ale statystycznie przytłaczająca większość.

    Jak na ulicach, w szkołach, biurach czy tramwajach...
    Po prostu taki duży profil buraków jest wśród nas.
    Ale FB, czy Google+ w odróżnieniu od tramwaju czy szkoły
    ma filtry których możesz użyć aby pewne osoby wpuścić
    w swoje kręgi przyjaciół i znajomych a pewnych ludzi
    z nich usunąć. Z biegiem czasu kolekcja ludzi jakich
    widujesz na swoim FB/G+ dopasowuje się do TWOICH
    preferencji, dokładnie tak samo jak grupa przyjaciół
    niekomputerowych którymi się (mam nadzieję) otaczasz IRL.

    > E tam, nie przesadzaj :) Z moich doświadczeń z paroma dr.
    > spokojnie można sobie tutaj i wszędzie indziej dopisać dr. czy tam doc.
    > bez obawy o kompromitację merytoryczną.

    Bo Ty jesteś od nich wszystkich dużo, dużo mądrzejszy, no nie?

  • 70. Data: 2015-12-30 18:22:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> wrote in message

    > Ale po co? Bądźmy dorośli