  • 51. Data: 2015-12-30 11:43:55
    Temat: Re: Grupa Elektronika na FB
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Gasiłem światło w FidoNet - przyjdzie mi gasić też tutaj?

    No no, spokojnie. Też nie mam 20 lat :)

  • 52. Data: 2015-12-30 11:54:16
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 29.12.2015 o 22:44 janusz_k <J...@o...pl> pisze:

    > Nie to nie niechęć tylko totalna niewygoda, każdy kto poczytał
    > trochę dłuższe forum wie o czym piszę, kompletne przemieszanie wątków,
    > groch z kapustą.

    Wyjdę na starego zrzędę ale niestety gorsze wypiera lepsze. Najpierw fora
    wyparły grupy a teraz facebook wypiera fora. I o ile fora oprócz wad mają
    też trochę zalet to FB ma tylko wady i żadnych plusów ani w stosunku do
    grup ani do for ani do czatu. Ale wymaga najmniej wysiłku - wchodzisz na
    stronę i (jak już masz konto) przeglądasz, piszesz, lajkujesz... Że
    dotrzeć do czegokolwiek co nie jest na wierzchu to wyczyn, że prześledzić
    jakąś dyskusję jest niemożliwe - a po co to komu? Po co czytać jak można
    pisać?
    Więc nie narzekajmy na fora tylko cieszmy się, że jeszcze istnieją i nie
    wszystko zniknęło w otchłaniach facebooka.

    --
    SW3
    ----

  • 53. Data: 2015-12-30 11:56:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2015 03:32:27 +0100, Michał Czarkowski napisał(a):

    > Tak w ogóle, to co kraj to obyczaj :-D
    >
    > http://faktopedia.pl/uimages/services/faktopedia/i18
    n/pl_PL/201512/1451318378_by_Fudal_500.jpg?
    > 1451318378
    >
    > Pewnie połamało linka :-/ ,ale nie chce mi się skracać. :-D

    Polamalo, ale pierwsza linia dziala.

    > Ciekawostką (dla mnie) są wyniki z Turcji i Niemiec (Niemiec, przede
    > wszystkim) oraz podobny wynik Polski oraz Austrii. Zwraca moją uwagę wynik
    > Anglii.

    A jak oni to badali ? To jest podstawowe pytanie.
    Ja mam dwa czy 3 konta na FB, praktycznie nieuzywane,
    nieskonfigurowane.

    to chyba to - tabelka ze strony 31
    http://www.oecd.org/gov/public-innovation/government
    -and-social-media.htm

    Jesli dobrze czytam - to jest % ludzi w danej kategorii, ktorzy
    korzystaja z "social media".

    Ale kogo badali ? Bo u nas - dziecko zaklada konto na FB, a
    wyksztalcenie ... niskie.
    O korzystaniu moze tez decydowac posiadanie komputera w domu czy
    smartfona. A u nas to ciagle drogie zabawki.

    Tak czy inaczej - roznice widac.

    P.S. Usenet to sie zalicza do "social media" czy nie ?

    J.

  • 54. Data: 2015-12-30 12:05:25
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    ACMM-033 wrote:

    > Tak sobie czasem myślę - a jakby takiego puszącego się władzą moda
    > wyzwać kiedyś na solówę?

    Ale po co? Bądźmy dorośli -- zbiera się zabawki, grzecznie żegna
    i idzie w inne miejsce, np. na jedną z grup sci.electronics.*, gdzie
    rady udzieli Ci m.in. sam Winfield Hill. :-)

    Niech sobie adminiątka żyją długo i szczęśliwie w swoim zadowoleniu
    i wszechwiedzy, życie jest za krótkie, by je marnować na takich ludzi.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 55. Data: 2015-12-30 12:47:01
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Uważali, że takie czynności powinien robić wykwalifikowany serwis a nie
    > amator. Nie można powiedzieć w tej kwestii, że absolutnie nie mieli
    > racji.
    > Natomiast można by polemizować , że ta prosta sztuczka była tajemnicą
    > serwisów bo naprawiała częstą przypadłość tych tv, za którą brano 100-200
    > pln...

    Nie masz zatem wrażenia, że mod-kmiot (przepraszam tych dobrych, bo nie chcę
    generalizować, że wszyscy są męskie człony), nie ma/nie prowadzi po prostu
    jednego z takich serwisów?
    Niezmiernie-m ciekaw, co by taki jeden zrobił wyzwany na solówę, czy nadal
    byłby taki hardy, jak ukrywając się za konsolą swego kompa? Zwłaszcza, gdyby
    stuknął tak do Pudziana, czy Kliczki? Albo Hulka Hogana... :P
    Jako pewne zobrazowanie o czym mówię, polecam 450 odcinek W11, zatytułowany
    "Święty".
    Niestety, nie udało mi się znaleźć filmu do podlinkowania, a warto
    obejrzeć - fabuła w pewien sposób wiąże się z wypaczeniami moderacji.

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048

  • 56. Data: 2015-12-30 12:48:55
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Widać masz większą tolerancję na taki syf. Mnie rezygnacja z rozwiązań
    > lepszych na rzecz dużo gorszych mocno boli.

    Już Kopernik, który był nie tylko astronomem, ale i matematykiem, lekarzem,
    oraz ekonomistą powiedział, że "zły pieniądz wypiera lepszy". Już 500 lat
    temu było to wiadome...

  • 57. Data: 2015-12-30 12:59:53
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości

    > Ale po co? Bądźmy dorośli -- zbiera się zabawki, grzecznie żegna

    Ależ tak!
    Mnie po prostu interesuje, ciekawi, co takiemu odbija, widocznie mu w życiu
    nie wyszło, bo zdążyłem zauważyć, że osoba z życia zadowolona, ale tak
    naprawdę, a nie udająca tylko zadowolenie, to czasem daje się odróżnić... To
    od takiej osoby owo zadowolenie wręcz promieniuje. Poza tym, zacytuję pewne
    słuszne stwierdzenie mojej koleżanki z zawodówki łączności (ZSZ na Al. USA
    24)
    "Są ludzie, ludziska, kurwy i kurwiska".

    > i idzie w inne miejsce, np. na jedną z grup sci.electronics.*, gdzie
    > rady udzieli Ci m.in. sam Winfield Hill. :-)

    Jak ktoś umie się z Szekspirem dogadać, to pewnie skorzysta :) Nie wymagajmy
    nosa tla tabakiery, choć broń Boże - nikogo nie odwodzę, nie czepiam się.
    No, nie każdy po prostu umie inglisz tołk.

    > Niech sobie adminiątka żyją długo i szczęśliwie w swoim zadowoleniu
    > i wszechwiedzy, życie jest za krótkie, by je marnować na takich ludzi.

    W sumie tak, rad bym był jednak oczyścić podwórko z "blokersów", by mogli go
    zacząć normalnie używać, normalni ludzie.

  • 58. Data: 2015-12-30 13:11:06
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-12-29 22:49, jacek pozniak wrote:
    [...]
    > albo jaką wielką kupę zrobiłeś, ot co.
    O, i to jest bardzo dobry pomysł na jakiegoś bloga na FB (czy na
    Snapczacie, o którego istnieniu dowiedziałem się jakieś dwa miesiące
    temu :-) ).

  • 59. Data: 2015-12-30 14:47:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 30 Dec 2015 12:47:01 +0100, "ACMM-033" <v...@i...pl>
    wrote:
    > Niezmiernie-m ciekaw, co by taki jeden zrobił wyzwany na solówę,

    A czemu miałaby służyć taka próba?
    Teraz mam wrażenie, że tym szukasz okazji by się "wykazać".

    --
    Marek

  • 60. Data: 2015-12-30 15:05:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ACMM-033"\

    > Przeciez wiadomo ze FB to srodowisko dla kretynow

    Całe szczęście, że nie wszyscy tamże, nimi są.
    Co oczywiście, z czym się zgadzam, nie zaprzecza twojej tezie.
    Osobiście uważam, że upadek FB, oby jak najszybciej, z ewentualnym
    powstaniem jakiegoś normalnego serwisu co IMO jest realne, mógłby się
    przyczynić do uzdrowienia, unormalnienia komunikacji w Sieci.
    ---
    A normalny to jaki ?